Vroeger kon een klacht ook via mail ingediend worden.
Via de toegang "Contact/Mail ons/Kies een product/Kies een reden(*)" is het niet meer mogelijk om een klacht/storing te melden via mail?
Werkt niet via browser IE, -Edge, -Google crome.
Bladzijde 1 / 1
Via Firefox lukt het me nochtans opnieuw (sedert gisteren). Ook via Edge.
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Er staat wel bij : 'Wij hebben een vertraging in de behandeling van onze e-mails. Voor dringende zaken, gelieve ons te bellen'.
0800 22 800.
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Er staat wel bij : 'Wij hebben een vertraging in de behandeling van onze e-mails. Voor dringende zaken, gelieve ons te bellen'.
0800 22 800.
Hallo Snor,
We zijn terug bereikbaar via mail, maat zoals Marleen terecht schreef, voor dringende gevallen gelieve ons te bellen op 0800 22 800.
Zie ook de twee andere topics in dat verband:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/contact-mail-opnieuw-beschikbaar-35327
en
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-contact-mail-ons-35217
Ik sluit dan ook deze thread.
Groeten,
Wim
We zijn terug bereikbaar via mail, maat zoals Marleen terecht schreef, voor dringende gevallen gelieve ons te bellen op 0800 22 800.
Zie ook de twee andere topics in dat verband:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/contact-mail-opnieuw-beschikbaar-35327
en
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-contact-mail-ons-35217
Ik sluit dan ook deze thread.
Groeten,
Wim
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.