Beantwoord

Klacht melden via mail niet (meer) beschikbaar?

  • 11 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Practitioner
  • 379 reacties
Vroeger kon een klacht ook via mail ingediend worden.
Via de toegang "Contact/Mail ons/Kies een product/Kies een reden(*)" is het niet meer mogelijk om een klacht/storing te melden via mail?
Werkt niet via browser IE, -Edge, -Google crome.
icon

Beste antwoord door Marleen 11 augustus 2016, 10:36

Via Firefox lukt het me nochtans opnieuw (sedert gisteren). Ook via Edge.
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Er staat wel bij : 'Wij hebben een vertraging in de behandeling van onze e-mails. Voor dringende zaken, gelieve ons te bellen'.
0800 22 800.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Via Firefox lukt het me nochtans opnieuw (sedert gisteren). Ook via Edge.
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Er staat wel bij : 'Wij hebben een vertraging in de behandeling van onze e-mails. Voor dringende zaken, gelieve ons te bellen'.
0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Snor,

We zijn terug bereikbaar via mail, maat zoals Marleen terecht schreef, voor dringende gevallen gelieve ons te bellen op 0800 22 800.
Zie ook de twee andere topics in dat verband:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/contact-mail-opnieuw-beschikbaar-35327
en
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-contact-mail-ons-35217

Ik sluit dan ook deze thread.

Groeten,
Wim