Skip to main content
Vorige week een gsm via Proximus besteld. Deze zou op dinsdag 07/03 tussen 13u en 18u geleverd worden. Een hele namiddag thuis gebleven (een werkende mens weet dat dit niet simpel is) ,maar geen levering gezien. Contact opgenomen met Proximus Zij verwezen mij door naar Dynalogic, de koerierdienst, de fout zou bij hen zitten Contact opgenomen met Dynalogic ... De gsm zou niet geleverd zijn.De levering moet door Proximus gebeuren. Opnieuw contact opgenomen met Proximus. Ze kunnen mij niet zeggen wanneer de gsm geleverd wordt, mijn abonnement moet ik wel doorbetalen, terwijl ik nu even geen gsm heb. NIET logisch. Betalen voor een dienst die je niet gebruikt. (af en toe kan ik mijn kaart even in een vriend zijn gsm steken, maar dat is het niet eh) Er is op geen enkele manier met mij gecommuniceerd. Als ik zelf niet was beginnen rondbellen, wist ik nu nog van niets. En uiteindelijk weet ik nog niets, want ze kunnen mij niets zeggen. \"Mevrouw, ik begrijp uw frustratie, maar ik kan u niet verder helpen. U zult wel iets van Dynalogic horen.\" Het probleem zit NIET bij Dynalogic!!!!! Aangezien ze mij telefonisch niet helpen... via deze weg. Hoe kan ik contact met Proximus opnemen om dit op te lossen? Ik zou natuurlijk graag een tegemoetkoming hebben.
Dag Sabrina,

Je dient een nieuwe afspraak te maken via https://trackentrace.dynalogic.eu/status, hier dien je het ordernummer 109315893 en je postcode in te geven.

Dan kan je als volgt je afspraak bekijken, stel persoonlijk vast dat je een nieuwe afspraak moet maken via dit systeem.

Bij verdere vragen hoor ik het alvast graag!

Mvg, Nicky

Reageer