Skip to main content
Ik ben klant bij jullie en heb een abonnement met GSM. Mijn GSM is stuk door toedoen van derden, deze persoon heeft de aankoopfactuur nodig voor de verzekering. Ik heb naar de klantendienst gebeld, daar kreeg ik te horen dat ik een ander nummer moest bellen. Ik bel het andere nummer en daar zeggen ze dat ze mij enkel kunnen helpen met online aankopen. Dus ik bel terug naar de klantendienst en krijg een zeer onbeschoft persoon die zegt dat ik maar naar de winkel moet gaan. Aangezien de meeste mensen fulltime werken is dit niet evident.

Haar antwoord op dit was: "dan had u maar wat netter moeten zijn". Is dit echt de manier om met klanten om te gaan?! Het enige dat ik vraag is een kopie van mijn factuur, dit kan toch niet zo moeilijk zijn.
Beste Nina,

Waar had u deze aangekocht en had men u daar toen een factuur opgemaakt?

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste,

Ik heb deze in het telenetcenter in Diest gekocht. De papieren die ik daar ontvangen heb heb ik niet meer.

Mvg

Nina
Nina,

lees ik dit goed: in het Telenetcenter van Diest, te vinden via deze website?

Mvg,
Als je dit in een Telenetcenter gekocht hebt kunnen wij dit zeker niet terugvinden.

Misschien kan je eens contact opnemen met die shop.

Met vriendelijke groeten

Koen
ik bedoel uiteraard proximus center
Als je geen aparte factuur hebt gevraagd kunnen we hier jammer genoeg niets meer van vinden.

Je kan altijd eens langsgaan in het Proximuscenter ze je daar kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer