Klacht: internet werkt niet als tv aan staat

  • 7 June 2017
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Ik contacteerde Proximus reeds drie keer: de eerste keer werd er opgehangen zonder enige uitleg, de twee andere keren hoorde ik na alle keuzemenu's de kiestoon, zonder antwoord. Sinds zondagavond zijn er storingen op mijn televisie. Ook werkt het internet niet wanneer de tv aan staat. Graag had ik dit probleem verholpen, maar dan moet de klantendienst wel beginnen met oproepen effectief te beantwoorden.

* Correctie: bij vierde oproep van hetzelfde: het hele menu doorlopen, telefoon gaat over en wordt plots ingehaakt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Oei niet leuk en zeker niet de bedoeling

Kan je me je klantenID of telefoonnummer via PB doorsturen zodoende dit nader te kunnen bekijken

mvg sb
Graag, maar ik weet niet meteen hoe ik hier zelf een PB moet versturen.
Reputatie 6
Badge +4
Versturen naar

Het Proximus Team
Ik kreeg vanmiddag een oproep van Proximus die ik niet kon beantwoorden aangezien ik aan het werk was. In het voicemailbericht werd er gezegd dat ze mij binnen enkele minuten zouden terugbellen, dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ik belde daarnet zelf weer naar Proximus, en wee hetzelfde liedje: na het hele keuzemenu doorlopen te hebben, en "even geduld" geoefend te hebben terwijl de lijn werd getest, werd de verbinding plots verbroken. Ik vind dit enorm frustrerend.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hanne,

ik meet storingen tussen je bbox en decoder uit. Hoe zijn deze 2 precies met elkaar verbonden?

MVG,

Wim
en toen zweeg HanneP

Reageer