Ik heb zaterdag vernomen dat de PokémonGo actie voor pre-paid kaarten werd geannuleerd door proximus. Ik vind dit pure discriminatie want met een abonnement mag je wel van die actie profiteren... Hierbij verplicht proximus je dus om een abonnement te nemen ipv een prepaid kaart, of over te stappen naar een andere provider. Ik wil hiervoor een klacht indienen omdat ik dit pure discriminatie vind en ik heb bij de aankoop van mijn prepaid kaart m'n identiteit aan proximus gegeven waardoor het smoesje van "klanten met een prepaid kaart zijn anoniem" niet van toepassing is. Ik heb hiervoor verschillende keren naar de klantendienst gebeld maar daar hebben ze NIETS ondernomen. Wel handig hé als onderneming dat de klant géén klacht kan indienen "omdat het systeem niet werkt". Ik ben al 15 jaar klant bij proximus en ik heb nog nooit een klacht gehad maar nu ben ik het beu! Er loopt vanalles mis met proximus en er wordt niets aan gedaan... Ik kan zelfs géén klacht indienen omdat de klachten-lijn niet werkt op de website: ongehoord!!!
EEN ZEER ONTEVREDEN KLANT, die erover nadenkt om mijn contracten met deze provider te verbreken!
Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Beste antwoord door patrick
Bekijk origineel