Klacht indienen

  • 25 July 2017
  • 0 reacties
  • 225 Bekeken

Kan iemand me uitleggen waarom een klacht indienen zo moeilijk is? Telefonisch word er niets aangenomen en een e mail adres mogen ze niet vrijgeven. Alles moet via de Proximus site. Die is helaas enkel gericht in de Verkoop en geld binnen harken, klacht indienen daar in tegen is een drama.
Voor een organisatie die zo groot is mag je enige bereikbaarheid wel verwachten, maar niets is minder waar helaas. Dat word weer een gevalletje, contract uitdienen en overstappen naar andere provider, ik denk dat er inmiddels veel overgestapt zijn en er nog veel meer gaan volgen op deze manier. Wij kregen aanmaningskosten berekend terwijl ik nooit 1 bericht gekregen heb dat het te laat was. Vanwege gespreide wisselende betalingen voor geleverd werk komt het idd weleens voor dat ik een SMS krijg, betaal binnen 5 dagen, ohhh ja snel ff doen. Altijd word er keurig betaald en heb 2 dure abonnementen lopen bij Proximus A 65,- per maand en niet eens onbeperkt internet waar je bij andere providers voor de helft van dat bedrag al gesteld bent!! En nu ineens zit er 15,- aanmaningskosten bij gerekend? Waarvan? Heb niet 1 aanmaning gehad? Niet eens de SMS die ik idd weleens krijg van jullie. Waar komen die 15,- vandaan? Is dat zomaar geld voor in het toch al grote onlogisch potje van de zakkenvullende mobiele maffiaclan? Zodra ik kan trek is alles bij Proximus weg, inclusief de TV en alles wat erbij zit Doodziek word ik ervan met hun kosten.
Nu de roaming eraf is en ik al jaren dezelfde GB heb in mijn bundel krijg ik plots na een week ook al een melding, pas op uw GB is aan het korten. Dat is gek, nooit geweest al die jaren? Als ik daarover bel krijg ik warrig verhaal dat ik waarschijnlijk iets in mijn instellingen veranderd heb? Als je dan vraagt, wat kan dat wezen, ja dat weet ik niet meneer maar uw bundel is wel zo op en ik raad u aan extra bij te kopen voor een 10,-. Stelletje oplichters zijn het , niks meer of minder. Zodra ik kan ben ik er weg. Nog een paar maanden doorbijten en intussen al bij andere providers informeren wat die WEL kunnen betekenen voor hun trouwe klanten die ALTIJD betalen!!
Proximus, er komt een dag dat er Kamervragen gesteld gaan worden of jullie, ben daar maar zeker van...en terecht, en helaas voor vele te laat vrees ik.

0 reacties

Geen reactie

Reageer