Beantwoord

Klacht indienen?

  • 8 August 2016
  • 43 reacties
  • 1888 Bekeken

Hallo, kan iemand mij zeggen langs welke weg ik een klacht kan indienen? Niks terug te vinden op de site...

Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
icon

Beste antwoord door HeidiE 10 August 2016, 14:06

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Klacht indienen bij Ombudsman Telecom. Dan krijg je zeker reactie. Dit kun je online doen.
Reputatie 1
Vandaag weer gebeld .
Het zou weer in behandeling worden genomen. . Nu weer wachten tot begin volgende week.
Reputatie 7
Badge +6
Vandaag weer gebeld .
Het zou weer in behandeling worden genomen. . Nu weer wachten tot begin volgende week.

In verband met je slechte gsm-ontvangst heb ik een bericht gepost:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/slechte-ontvangst-gsm-35357?postid=555818

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
check : wordt inderdaad nagekeken

mvg

tina
Reputatie 1
Dat check is heel goed maar kan ook iemand die klanten dienst aanpakken en checken waar na een maand mijn mobile coverage extender blijft? Ik wordt werkelijk aan een lijntje gehouden. Een maand lang... onverstelbaar.
Reputatie 1
Dat ze de verbinding in 2017 of 2018 gaan verbeteren is oke ( moet dat eerst nog zien gebeuren want ze beloven alles maar komen niets na) maar daar ben ik nu niet mee geholpen. Stuur gewoon mijn mobile coverage extender op. Wat is daar zo moeilijk aan. Beter nog... geef Uw klanten met slechte verbinding zo een kast. Is wel zo beleefd.
kan je die bv niet in een proximus center afhalen, want daar zullen ze er toch in stock hebben veronderstel ik toch.
Reputatie 1
Nee Elsa dat gaat niet ivm een extender die verzonden zou worden en blijkbaar ergens zoek is geraakt. Dit moet eerst worden afgesloten. Daar komt bij dat ik wegens een ziekte al enkele jaren aan huis ben gebonden en niet wil bedelen bij een ander als de een of andere zielig persoon. Kapellen is nu ook niet bij de deur. Proximus moet gewoon doen wat ze beloven. Dit kan gewoon via de post verzonden worden.
Inderdaad Ries,
zoals je zegt het opsturen zou inderdaad geen enkel probleem mogen geven en begrijp volledig je probleem, hopelijk kan iemand van Proximus dit toch uiteindelijk tot een goed einde brengen.
Reputatie 1
Ook vandaag weer geen reactie van de PX helpdesk.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ries,

Alvast de excuses voor het wachten maar we behandelen uw vraag met hoge prioriteit.

Mvg,

Koen
Reputatie 1
Dank je wel Koen maar vandaag nog eens 3 maal gebeld met de klantendienst en daar kreeg ik te horen dat het nog wel eens 3 tot 4 weken zou kunnen duren. Het advies was om naar Kapellen te gaan in de PX shop. Daar ik al had aangegeven dat ik dat helaas wegens ziekte niet kan en ik ook niet wil bedelen bij vrienden of buren was het 2e advies om mijn trots maar opzij te zetten en gewoon te vragen. Nette behandeling he ? Mijn antwoord hierop was dat als Proximus het probleem al niet kan oplossen hoe kan een Proximus shop dat dan wel ?
Het antwoord van de dame van de klantendienst was; dat zou ook inderdaad mogelijk zijn !!!!
Op mij reactie van waarom ze die fucking extender niet gewoon opsturen , werd ik wel terecht gewezen op mijn woordenschat.
Met andere woorden ; accepteer het maar . Het probleem werd nu ook afgeschoven op een Franstalige medewerker. Die zou alles verkeerd hebben begrepen .
Ik heb voor U ook nog een vraag : Hoe kunt u mijn probleem behandelen als U mijn dossiernummer niet heeft ?
Werd op Facebook eens uitgelegd dat alles in een database wordt bijgehouden die alle prox medewerkers kunnen raadplegen, normaal ook bv wat telefonisch geregistreerd wordt als je de helpdesk belt bv, of via forum of via twitter enz....
Reputatie 7
Badge +1
Ga naar Ombudsman Telecom want dit is een gebed zonder eind. Zeg al eenmaal PX klant ben je een van de zovele en het zal ze een worst wezen als je maar betaald.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Ries,

Mijn collega's zijn er volop mee bezig en zullen je zeker nog contacteren.

Ik heb uw dossier kunnen vinden via eerdere vragen en berichten die er gestuurd werden met mijn collega's.

Mvg,


Koen
Reputatie 1
Na een week wachten nog steeds geen oplossing.
Afgelopen maandag gebeld door iemand die zeer onvriendelijk was en blijkbaar ook niet wist waar het over ging.
Na veel gepraat en gesnauw kreeg hij het uiteindelijk door dat ik een particulier ben en geen bedrijf.
Hij zou het wel eens allemaal regelen en drong mij een monteur op voor het aansluiten van de mobile coverage extender.
Ik zei hem dat ik dan wel eerst een extender moet hebben. De monteur heb ik niet nodig.
Ik zou gebeld worden( al weer ) door de verdeler zelf, volgens de klantendienst.
Nu bijna aan het einde van de week nog steeds geen bericht.
Dus Koen... Proximus is blijkbaar met van alles bezig behalve met mijn probleem.
Ik neem morgen vroeg contact op met de ombudsman.
Hier moet een einde aan komen.
Reputatie 7
Badge +1
Heb ik tegen jou al eerder gezegd ga naar de Ombudsman. PX haalt je als klant binnen met beloftes maar eenmaal klant hebben ze schijt aan de klanten. Hetzelfde met de Mobile Coverage Extender weer € 5 extra per maand terwijl ze dit gewoon kunnen regelen. Neem een voorbeeld aan Torhout Werchter daar kon PX dat ook. Kijk uit naar de groepsofferte.be daar doet ORANGE een aanbieding op Internet, TV en Mobiel.
Reputatie 1
Ik heb vandaag contact gehad met de Ombudsman. Ik ga alles wat ik kan verzamelen aan gegevens doorsturen .
We zien wel wat er van komt.
Het heeft lang genoeg geduurd.
Wij worden als klant zeer respectloos behandelt.

Reageer