Beantwoord

Klacht indienen?

  • 8 August 2016
  • 43 reacties
  • 1888 Bekeken

Hallo, kan iemand mij zeggen langs welke weg ik een klacht kan indienen? Niks terug te vinden op de site...

Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
icon

Beste antwoord door HeidiE 10 August 2016, 14:06

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Dat kan via onze klantendienst op het gratis nr. 080022800.

Groetjes,

Jos
Neen hoor, de klantendienst verwijst mij door naar de website. Van het kastje naar de muur dus:-(
Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Dan hebben ze u zeker niet correct geïnformeerd. In dit geval kan u best een privébericht sturen naar Het Proximus Team (

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met vermelding van je klantgegevens en beknopte info ivm je klacht.

Groetjes,

Jos
Heb ik gedaan. Voorlopig zonder respons. Ik hou jullie zeker op de hoogte van de afloop.
Ik kreeg nog geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging. Is dat de normale gang van zaken?
Dat valt soms voor dat er niet direct gereageerd wordt, in dit geval stuur ik persoonlijk er ene opnieuw, om te vragen hoe het komt dat er nog geen antwoord gekomen is.
We zijn 48 uur verder, en nog steeds geen teken van leven. Is er nog hoop?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Veerle,

Ondertussen is hiervoor dossier 27459400 in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE
Goedemiddag, we zijn alweer een dag verder en behalve een dossiernummer heb ik nog niets vernomen. Hallo?
Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Ik heb de dossierbeheerder gevraagd u dringend feedback te bezorgen.

Groetjes,

Jos
Jammer dat een telecombedrijf zo omgaat met zijn site en klanten, ik probeer al enkele dagen een abonnement te bestellen, telkens ik het winkelmandje valideer, oeps er is een fout opgetreden: mandje leeg. Klacht of technische vraag stellen per mail gaat niet. Ik heb niet altijd de mogelijkheid om te bellen wegens werk.... Ik overweeg dan toch maar bij een andere operator te gaan. Helaas maar dit kan niet voor mij...
kan eventueel via "Mail ons" zie => Proximus.be/contact
Ik wil graag nog even melden dat mijn probleem intussen opgelost is, met dank aan Siglinde. Blijft wel de vaststelling dat de klantendienst mij meermaals verkeerde info heeft verstrekt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wendy07

Alvast de excuses hiervoor.

Wat wens je exact te bestellen?

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan help ik je hiermee verder.

Mvg,

Koen
Reputatie 1
Ik ben al meerdere jaren bezig met het telkens aanmelden van klachten over de slechte mobiele verbinding.Er zou een mobiel coverage extender worden opgestuurd die ik een maand lang zou mogen gebruiken omdat ik had aangegeven dat het belachelijk is dat mijn gezin iedere maand moet betalen voor een dienst waar ik al jaren bijna geen gebruik van kan maken, zowel in als rondom de woning. Tot de dag van vandaag geen mobiel coverage extender ontvangen.
Niemand blijkt te weten waar dat fucking ding is. Na heeeeeeel veel bellen en vaak onbeschoft "geholpen "te zijn , was er eindelijk 1 persoon genaamd Kenny die mij vriendelijk te woord stond en zeer goed probeerde het probleem op te lossen. Dit alles is vanaf 28-7-2016 in gang gezet. Tot op heden ,16-08-2016, na veel en vaak bellen nog steeds niets mogen vernemen en de beloofde telefoontjes met informatie over het probleem zijn ook nooit gekomen.
Proximus had al wel op 24-7 de mobiel coverage extender geactiveerd.
In 1 woord schoftig zoals Proximus met klanten omgaat.
Zorg er gewoon voor dat klanten met slecht bereik zo'n kast gratis krijgen of doe eindelijk iets aan de verbinding zoals jullie uiteindelijk beloven:4 G voor iedereen!!!!
Het wordt tijd dat deze firma eens onder een vergrootglas komt te liggen want dit zijn duidelijk wantoestanden.
Ik voel me echt niet serieus genomen en ben woedend. Iedereen doet blijkbaar zomaar iets en trekt zich van de klant niets aan.
Waardeloze in 1 woord waardeloos.
Reputatie 1
Deze ochtend weer gebeld naar klantendienst. Dit keer een behulpzame dame.
Kreeg weer te horen dat het in behandeling is en dat ik moet wachten !!!!
Waarop ??? Stuur mij gewoon de extender . Dan is het probleem hoop ik opgelost.
Het is om wanhopig van te worden
Reputatie 3
Badge
Dag Ries,

Ik heb de collega die het dossier in behandeling heeft gevraagd je dringend te contacteren.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Reputatie 1
Dag Ries,
Ik heb de collega die het dossier in behandeling heeft gevraagd je dringend te contacteren.
Sorry voor het ongemak.
Groetjes,

Jos

Dank je wel voor je hulp Jos.
Ik hoop dat er eindelijk iets aan wordt gedaan.
Nogmaals dank.
Mvg. Ries
Reputatie 1
Nog steeds geen reactie van u collega mogen ontvangen Jos. Ik ben echt wanhopig aan het worden. Wat is er toch mis ???? Dit is zo een schoftig gedrag. Zo ga je toch niet met een klant om ?
Reputatie 1
Vandaag weer gebeld met de klantendienst.
Behulpzame man Geert genaamd heeft alles weer in werking gezet.
Met andere woorden.... geen steek wijzer geworden.
Zijn nu een maand verder en niemand blijkt te kunnen helpen.
Proximus blijkt de schuld af te schuiven op Bpost, die zou volgens hun extender al lang moeten hebben geleverd.
Men gaf mij, in de meerdere malen dat ik gebeld heb, dat ik zelf er achter aan moest gaan en Bpost moest bellen.
Onbegrijpelijk en asociaal dat ik als klant zelf moet gaan proberen om te achterhalen waar het probleem ligt.
Ik heb er met enkele mensen over gesproken en zit er nu over te denken om een ombudsman of eventueel media
aan te spreken om te zien of via deze weg wel reactie komt.
Dit is echt ongehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ries,

Jos heeft gevraagd om je te informeren, het dossier is nu in behandeling.

Je zult dus snel op de hoogte gebracht worden, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Heidi
Reputatie 1
Dank je wel Heidi Maar ik krijg al een maand lang te horen dat ik snel op de hoogte zou worden gebracht.
Tot op de dag van vandaag Niets noppes nada.
Het dossier is al een maand lang in behandeling. Het zou 7 augustus worden afgesloten.
Ben zojuist eens met wat buren op het internet aan het zoeken geweest en nu blijkt dat er redelijk veel klachten zijn
omtrent klachten afhandeling etc.
Proximus geeft blijkbaar geen ene moer om zijn klanten.
Toch alvast bedankt voor je reactie. Jij kan er ook niets aan doen.
Jullie worden blijkbaar gebruikt als een soort van piespaal.
Mvg. Ries
Ik heb begin mei een klacht geregistreerd via de site van Proximus ivm de laattijdige melding van de overschrijding van de gebruikslimiet van mobiel internet.
Een paar dagen daarna heb ik een voorlopig antwoord per mail gekregen, waar ik niet op kon antwoorden (noreply@...).
Sedertdien heb ik er niets meer over vernomen.

Ik heb zonet geprobeerd om telefonisch contact te nemen met de klantendienst van Proximus in verband met deze oude klacht en tegelijk een nieuwe klacht te registreren (over hetzelfde probleem).
De keuzemenu helpt je echt niet vooruit.
Uiteindelijk gekozen voor "vragen over uw factuur" om uiteindelijk de boodschap te krijgen dat de klantendienst uitzonderlijk niet bereikbaar is. :?
Dan maar een nieuwe klacht registreren via de website ?
Helaas pindakaas - ze wijzen je opnieuw door naar de klantendienst die telefonisch bereikbaar is.
Reputatie 1
Misschien proberen klachten te verzamelen en dit neer leggen bij de ombudsman?
Of toch proberen via media aandacht?
Dit kan zo niet blijven doorgaan.
Reputatie 1
Ook vandaag weer geen reactie.

Reageer