Niet normaal dat ik al 4 dagen moet wachten op mijn pakket Familus en klantendienst doet alsof ze alles doen om mij te helpen na 10x telefoneren 😞 Maandag stap ik over naar Telenet, misschien iets duurder, maar kwaliteit en klantvriendelijkheid neem ik voor!
Bladzijde 1 / 1
Hoe heb je de bestelling gedaan ? en wat had je ervoor?
Want ik persoonlijk heb ook een 3 tal dagen moeten wachten, blijkbaar is het heel druk want toen ik daarvoor belde op maandag heeft het 15 minuten geduurd voor ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Want ik persoonlijk heb ook een 3 tal dagen moeten wachten, blijkbaar is het heel druk want toen ik daarvoor belde op maandag heeft het 15 minuten geduurd voor ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
@RedsFan,
Ik heb me al laten wijsmaken dat dit afhangt vanuit welke regio je belt naar die call centers en ik zou het nog moeten geloven op den duur aangezien ik nog nooit 15 minuten heb moeten wachten om binnen te raken het is soms wel rond 5 minuten wachten, dus heb ik geluk.
Ik heb me al laten wijsmaken dat dit afhangt vanuit welke regio je belt naar die call centers en ik zou het nog moeten geloven op den duur aangezien ik nog nooit 15 minuten heb moeten wachten om binnen te raken het is soms wel rond 5 minuten wachten, dus heb ik geluk.
In die 3 jaar dat ik klant ben heb ik misschien met moeite 3 keer moeten bellen naar de helpdesk, dat is dus zeer weinig, wel ik heb nooit lang moeten wachten, binnen de 30 seconden had ik al iemand aan de lijn.
In mijn geval toen ik opbelde om te veranderen was er mij gezegd dat het na 24 uur actief zo zijn.
En na drie uur had ik al de aanpassing en kon ik bv Fox bekijken.
Snap het ook niet het tijdsverschil bij de ene klant of de andere.
En na drie uur had ik al de aanpassing en kon ik bv Fox bekijken.
Snap het ook niet het tijdsverschil bij de ene klant of de andere.
Bij mij ging het toch ook 2 à 3 werkdagen duren, maar de klantendienst was wel onmiddellijk bereikbaar.
Heb je ondertussen wel een bevestigingsmail gekregen, want dat zou moeten.
Heb je ondertussen wel een bevestigingsmail gekregen, want dat zou moeten.
Heb je ondertussen wel een bevestigingsmail gekregen, want dat zou moeten.
Want ik persoonlijk heb ook een 3 tal dagen moeten wachten, blijkbaar is het heel druk want toen ik daarvoor belde op maandag heeft het 15 minuten geduurd voor ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Het zal er nu uiteraard wel heel druk zijn momenteel, iedereen zit met talrijke vragen over hun nieuwe formules en dan komt er nog bij dat er vragen komen omtrent de nieuwe NTE software, kortom alles bijeen.
Daarom ben ik eigenlijk er van verwonderd dat ze op hun call center nog zo vlug de telefoon opnemen daar heb ik zeker en vast geen klagen over.
Daarom ben ik eigenlijk er van verwonderd dat ze op hun call center nog zo vlug de telefoon opnemen daar heb ik zeker en vast geen klagen over.
Daarom ben ik eigenlijk er van verwonderd dat ze op hun call center nog zo vlug de telefoon opnemen daar heb ik zeker en vast geen klagen over.
Dag Johan1967.
Alvast de excuses voor de wachttijden.
Als je klantgegevens kan doorsturen naar Het Proximus Team kijken we dit meteen voor je
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses voor de wachttijden.
Als je klantgegevens kan doorsturen naar Het Proximus Team kijken we dit meteen voor je
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.