Beantwoord

Klacht factuur gsm

  • 1 March 2017
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Beste,
Sedert verschillende weken verdwijnt er telkens belwaarde van mijn pay&go kaart.
Ik heb al getracht te achterhalen waarvoor, maar dat is onduidelijk.
Onder mijn verbruik (myproximus) vind ik terug (kan helaas maar de laatste maand raadplegen, maar is waarschijnlijk al langer aan de gang..) dat er telkens €0,4235 aangerekend wordt voor datagebruik (0MB), en dit vaak met 6 of 12 uur tussen. Iedere dag, vaak meerdere keren... En dit tot 22/02, want ik vermoed dat sedert toen mijn belwaarde op is, en ik wil niet herladen, want er verdwijnt toch altijd geld...
Ik ben er zeker van dat mobiele data uitgeschakeld is op mijn toestel!

Gisteren heb ik naar de klantendienst gebeld, en zij hebben mij geadviseerd om naar een proximus winkel te gaan, omdat zij wel zouden kunnen helpen.

Ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest, maar zij kunnen ook niet meer doen. Wel heeft de winkelbediende ook nagekeken of mobiele data uitgeschakeld staat, en dit is het geval, mobiele data staat uit! Voor hem ook een raadsel hoe er data aangerekend kan worden, op rare tijdstippen, 0 Mb...

Ik heb dan net maar teruggebeld naar de klantendienst, zij konden niets meer doen, en ik moest maar een klacht indienen...
Ik heb dan ondertussen wel de mobiele data laten blokkeren, zodat ik tenminste weer mijn kaart kan herladen en er zeker van kan zijn dat er geen geld verdwijnt...
Maar dit kan toch niet het geval zijn?!

Waar gaat mijn geld naartoe? En hoeveel is er zo al afgeschreven van mijn kaart?

Mvg
Gunther
icon

Beste antwoord door NickyL 9 March 2017, 16:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Heb dit ook maar dan met Mobile data free anytime. Sinds 19-02 de mobiele data afgezet en er blijft maar mobile data afschrijven. Ook op tijdstippen dat wij nog slapen. Heb dit heel de maand bijgehouden via MyProximus, mijn verbruik en printscreen gedaan. Heb dit ook op dit forum gezet. Hebben ook tegen mij gezegd ga maar na een PX winkel en daarna zal ik dit via een klacht moeten indienen. Vindt het heel vreemd. Niemand reageert op dit forum dat dit kan nu blijkt dat dit ook bij andere is. Wordt tijd dat iemand van het PX team hier stelling in gaat nemen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon1

Best kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de beknopte info.

Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1

Best kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de beknopte info.

Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Hallo Koen,

Bedankt. Bijna alle info is bekend bij jullie en op het forum gezet. Zal moeten wachten tot de factuur van maart wordt gezegd door jullie.

Mvg, Antoon
Reputatie 5
Badge +3
Dag Gunther,

Eerst en vooral onze welgemeende excuses voor de laattijdige reactie!

Ik kan inderdaad deze connecties terug vinden in je verbruik. Kan ook terug vinden dat het volgens mij opgelost is geraakt. Onze klantendienst heeft ook een blokkering geplaatst voor mobile internet in het algemeen. Dit zodat u dergelijke situaties in de toekomst niet meer zal voor hebben.

Kan ik alvast nog iets voor je doen via deze weg?

Mvg, Nicky
Beste,

Opgelost, t is te zeggen....

Ikzelf heb de mobiele data laten blokkeren, omdat ik anders weer binnen de kortste keren geen belwaarde meer heb op mijn pay and go kaart!

Maar ik zou wel graag de mogelijkheid behouden dat ik mobiele data zou kunnen gebruiken indien ik dit nodig zou hebben...

Ik wil gewoon graag weten waar dit geld naartoe gaat?! Dit terwijl mobiele data volgens mij en de proximus winkelbediende uitgeschakeld stond op mijn gsm!

Ook wil ik weten hoeveel geld er zo al van mijn kaart verdwenen is, want ikzelf kon alleen maar de laatste maand nakijken!

2 x gebeld naar de proximus klantendienst, geen oplossing...
1x naar een proximus winkel geweest, geen oplossing...
Nu 8 dagen moeten wachten op een antwoord via dit forum van jullie, maar nog steeds geen antwoord op mijn vragen!

Ik vraag mij af of ik eigenlijk nog wel bij proximus moet blijven...
Reputatie 5
Badge +3
Dag Gunther,

Op dit moment hebben we tijdelijk een klein probleem gehad met het behandelen van Forum berichten. De antwoorden zullen nu veel vlotter komen! Ik heb deze feedback doorgegeven aan onze experts, zodra ik meer info krijg neem ik contact met je op.

Excuses voor de situatie.

Mvg, Nicky

Reageer