Skip to main content
Na mijn 7de telefoontje aan de klantendienst ben ik het beu!!

Al meer dan 10 jaar trouwe klant met een abonnement Mobile internet Daily (4,99€) die ik gebruik om sporadisch via mijn ipad op wifi te gaan aan de kust, heeft Proximus zonder vragen, geen telefoontje of brief mijn abonnement veranderd naar Mobile internet M (25€) !!!

Direct na het ontvangen van mijn factuur 14 juni heb ik de klantendienst opgebeld, de mevrouw aan de lijn bevestigd mij de verandering en vertelt dat ze het abonnement terug op Daily zal zetten en ik mijn factuur moet betalen en er een creditnota zal volgen met de volgende factuur.

Ik als trouwe klant en betaler doe wat mij gevraagd wordt...en in afwachting van de volgende factuur en de creditnota hoop ik dat er een rechtzetting komt.

Op 14 juli krijg ik terug mijn factuur en wat blijkt..terug 25€ Mobile internet M en geen creditnota !!!

Natuurlijk bel ik direct de zelfde dag en daar werd mij verteld dat Mobile internet Daily niet meer bestaat en ik een creditnota zal krijgen als ik eerst naar de proximus winkel zal gaan en daar zullen ze alles in orden maken.

Ik naar Waregem waar ze me vertellen dat zij geen creditnota kunnen opmaken, "mevrouw u belt beter met de klantendienst", terug thuis bel ik naar de klantendienst en een vriendelijke man zegt dat hij mijn creditnota aan het opmaken is en hij binnen de week in mijn bus zal zitten.

Dus ik wacht een week maar geen creditnota, terug gebeld naar de klantendienst waar ze me vertellen "Mevrouw ik maak dit direct in orde voor jou, binnen de 2 dagen komt het in orde".

Vandaag 8 augustus, bel ik terug naar de klantendienst en vraag ik naar mijn creditnota.

Vriendelijke mevrouw maar ik krijg het antwoord, "wij kunnen geen creditnota opmaken want proximus mag geen nieuw abonnement geven zonder te verwittigen, en indien je klachten heb ga via de website proximus.be/klachtindienen"

Website link werkt niet, dus ik ben ten einde raad want ik sta met mijn rug tegen de muur!

Zonder vragen mijn abonnement wijzigen van Mobile internet Daily naar Mobile internet M en na vele telefoontjes van het kastje naar de muur gewezen worden !!! Ik wil gewoon mijn geld terug voor iets waar ik niet voor gevraagd heb !

Wie van proximus kan mij hier helpen aub !
Dag kikikoko,

Graag ontvang ik via privébericht je klantennummer, het mobiel nummer van het internet kaartje en je contactgegevens (gsm+e-mail).

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer