Skip to main content
Beste Proximus,

Ik zie op het overzicht van mijn factuur dat mij 2 internationale berichten naar een telefoonnummer in de VK worden aangerekend. Ik heb hiervoor reeds telefonisch contact opgenomen met de klantendienst voormiddag en zij hebben mij een telefoonnummer doorgegeven dat ik totaal niet ken. Blijkbaar zou ik Facetime hebben gebruikt naar de persoon met dit nummer, maar dit is zelfs een app die ik nooit gebruik! De klantendienst heeft mij verteld dat ik voor een klacht een brief diende op te sturen naar Proximus, maar dat vind ik belachelijk! Ik heb dan maar geprobeerd om een e-mailadres te zoeken om een klacht in te dienen, maar dit kon ik zelfs niet vinden op de website...

Ik ben pas sinds vorige maand klant geworden van Proximus, maar ik ben er niet mee opgezet dat er zaken worden gefactureerd waarvan ik niets weet, ook al gaat het om een klein bedrag! Ik wil dus graag weten wat ik moet doen i.v.m. de betaling van de openstaande factuur...

Jeremy
Dag Jeremy R,

Uit de situatie die jij mij schets neem ik aan dat jij een iPhone gebruikt. De berichten die dan worden verzonden naar de UK zijn berichten naar een sms-centrale om de licensie te verifiëren van Apple. Dit is iets wat Apple beheert en doet op je GSM, volgens hun voorwaarden bij gebruik van iPhone toestellen (en zelfs tablets). Ik raad aan om contact op te nemen met Apple om te kijken of een andere mogelijkheid tot verificatie is en/of te vragen in welke tijdspanne zo een bericht opnieuw wordt verzonden.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer