Beantwoord

Klacht factuur

  • 3 May 2017
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

ik diende op 12/03 een klacht in over mijn factuur. Er werd een nota opgemaakt 41819710 en m'n zou mij terug bellen ivm het betwiste bedrag want dat zou maar duidelijk zijn op de volgende factuur. Ondertussen die factuur reeds ontvangen en vervaldag is reeds voorbij maar nog geen telefoontje gekregen. Het bedrag dat ik betwist gaat over Wifi in het buitenland. Na eerst inlichtingen te hebben genomen - m'n zei ons dat we met onze tablet perfect op wifi van het hotel konden gaan zonder extra kosten - bleek achteraf dat dit niet waar was. We moesten het kaartje eruit nemen want anders nam de tablet automatisch 4G en vandaar de kost. Had dat dan op voorhand gezegd ipv nu 21 € extra aan te rekenen. Wij weigeren dit te betalen maar wachten nog steeds op dat bewuste telefoontje. Ik kan ook via mail geen bedrag meer betwisten of klacht insturen. Je moet bellen maar dit lukt niet want wij gaan ook wel nog werken hé !
icon

Beste antwoord door HeidiE 4 May 2017, 14:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Herlut,

Ik vraag aan de dossierbeheerder om je te contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer