Klacht en Verhuis!!! Een ramp

  • 14 December 2016
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Sinds 25/11 verhuis diensten aangevraagd.... sindsdien belogen door helpdesk, ongelooflijk. Installatiedatum verhuis nog steeds onbekend tot op heden. Talloze telefoons doen niets uit. Klacht indienen kan je blijkbaar nergens....

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Uphouse,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar mijn collega's van Het Proximus Team, met je adresgegevens en dergelijke, dan zullen mijn collega's zo spoedig mogelijk gepast antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op deze link, je tekst in te vullen in het voorziene veld, en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ondertussen is er wel gewerkt aan het dossier en jullie hebben nu een afspraakdatum Ik weet het... niet op datum die gewenst was door technische problemen. Excuses.

Groeten,

Tina
Bedankt! Verhuisdatum hebben we nog maar van vanochtend. Maar soit, we hebben er een, ongeveer 1 maand na aanvraag.... we blijven het echter schandalig vinden. Als er een technisch probleem is kan ik jullie alleen maar adviseren, geef meer uitleg aan de mensen. De mensen kunnen een probleem beter aanvaarden als ze weten waarover het gaat.

Reageer