Vraag

Klacht afspraak installatie

  • 16 December 2017
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

wij hadden gisteren een afspraak tot installatie tussen 16u30 en 20u. We waren flink aan het wachten vanaf 16u, zagen de bestelwagen van proximus welgeteld 1 keer in onze straat voorbij komen, zonder stoppen en zonder aanbellen en kregen daarna direct een sms en mail dat de installateur langskwam maar dat we helaas NIET thuis waren... hoe is het in godsnaam mogelijk!!! Wij willen nu een nieuwe afspraak boeken maar geraken niet wijs uit het menu via het gratis nummer! WIE KAN ONS HELPEN AUB

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Pascalle, dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Mag ik via een privé bericht even uw klantennummer?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
Pascalle, ik laat dit onmiddellijk even nakijken door mijn collega van de correcte dienst.
dankuwel!
en is het in orde gekomen ?
Neen Kevin13, nog niet in orde gekomen... had gevraagd mij te bellen, deden ze ook maar was blijkbaar verkeerde dienst, schakelden mij door en dan................ stilte en tenslotte haakten ze in!
Ben eens benieuwd naar volgende actie vanuit proximus! Nog steeds geen datum geprikt gekregen om aan te sluiten!!!!!

Reageer