Ik heb op 12/11/17 mij ingeschreven bij proximus, de dag erop kreeg ik telefoon van een Proximus medewerker die een installatie afspraak met mij heeft vastgelegd voor 23/11 tussen 16.30 en 20u.
Een halfuur later krijg ik een bevestigingsmail waarop staat dat mijn afspraak op 23/11 is tussen 8u en 12.30. Ik kon die dag vrijnemen en heb dan ook een aantal andere dingen overdag laten leveren dus dat was geen groot probleem.
Dan is het de technicus op 23/11 niet gelukt om proximus bij mij te installeren, er moest een lasser langskomen. De eerstvolgende afspraak die mogelijk was, was op 6/12 tussen 8u en 17u.
Weer een halfuur later krijg ik een bevestiginsmail van Proximus waarin staat dat mijn afspraak is vastgelegd op 7/12 tussen 8u en 17u! Deze datum paste voor mij helemaal niet dus heb ik moeten bellen naar de klantendienst, na veel heen en weer heb ik nu pas een afspraak op 13/12 (weer een week later!).
Ik snap niet hoe het mogelijk is dat mijn afspraak 2 keer is verzet zonder mijn medeweten! Het is al erg genoeg dat ik wéér een hele dag vrij moet nemen (is niet makkelijk op het einde van het jaar!) en dat het ondertussen een maand gaat duren voordat de installatie (hopelijk) is gebeurd!
Ik hoop dat ik via dit forum een beetje klantenservice voor mijn klacht kan krijgen, want via de telefoon was het niet mogelijk!
Hannah 't Lam
Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineel