Beantwoord

Klacht afspraak installatie

  • 29 November 2017
  • 8 reacties
  • 830 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 12/11/17 mij ingeschreven bij proximus, de dag erop kreeg ik telefoon van een Proximus medewerker die een installatie afspraak met mij heeft vastgelegd voor 23/11 tussen 16.30 en 20u.
Een halfuur later krijg ik een bevestigingsmail waarop staat dat mijn afspraak op 23/11 is tussen 8u en 12.30. Ik kon die dag vrijnemen en heb dan ook een aantal andere dingen overdag laten leveren dus dat was geen groot probleem.
Dan is het de technicus op 23/11 niet gelukt om proximus bij mij te installeren, er moest een lasser langskomen. De eerstvolgende afspraak die mogelijk was, was op 6/12 tussen 8u en 17u.
Weer een halfuur later krijg ik een bevestiginsmail van Proximus waarin staat dat mijn afspraak is vastgelegd op 7/12 tussen 8u en 17u! Deze datum paste voor mij helemaal niet dus heb ik moeten bellen naar de klantendienst, na veel heen en weer heb ik nu pas een afspraak op 13/12 (weer een week later!).
Ik snap niet hoe het mogelijk is dat mijn afspraak 2 keer is verzet zonder mijn medeweten! Het is al erg genoeg dat ik wéér een hele dag vrij moet nemen (is niet makkelijk op het einde van het jaar!) en dat het ondertussen een maand gaat duren voordat de installatie (hopelijk) is gebeurd!
Ik hoop dat ik via dit forum een beetje klantenservice voor mijn klacht kan krijgen, want via de telefoon was het niet mogelijk!

Hannah 't Lam
icon

Beste antwoord door jonathandr 29 November 2017, 19:48

Bekijk origineel

8 reacties

Beste mensen van Proximus

Ik ben ook niet te spreken over de manier van afspraken maken.
Net zoals Hannah 't Lam had ik gisteren 28 november een afspraak met een technicus voor een nieuwe aansluiting.
Om u mijn situatie te schetsen: Ik werk in een volcontinu systeem en heb verlof moeten nemen om aanwezig te kunnen zijn. Collega's hebben van shift moeten wisselen zodat ik vrij kon krijgen....
Gisteren heb ik de hele dag gewacht op een technicus, maar er kwam niemand opdagen.
Géén bericht, geen mail, geen telefoon... Dit is geen correcte manier van werken!
's Avonds kreeg ik wel een SMS met een nieuwe afspraak.
Ik begrijp zeer goed dat het soms niet mogelijk is om een afspraak na te komen, maar het is een vorm van respect om te verwittigen indien dit het geval is.
Als nieuwe klant ben ik enorm ontgoocheld.
Reputatie 7
Badge +4
hi

het is zeker niet de bedoeling dat onze techniekers de afspraken niet nagaag of dat deze zonder je weten worden verplaatst
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?
dan kan ik nakijken wat er gaande is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


mvg
jonathan
Bij mij is het nog erger. Ze doen geen moeite en beschouwen het als technisch onmogelijk om mij klant te maken. Ik heb er deze blog over geschreven

https://yoo.rs/kitten/blog/proximus-yes-we-can-not-1511996394.html?Ysid=63008
Reputatie 6
Badge +3
Hey Hannah, dit is inderdaad wel erg vervelend. Wanneer je je eerste factuur ontvangt kunnen wij je inderdaad een compensatie toekennen. Laat maar iets weten. Jan
Tot ,mijn grote spijt ben mijn sim kaartje stuk ,dus ga naar de winkel achter nieuw sim.
vrijdag 4 dez in proximus winkel te waregem.
ik krijg daar een sim kaartje, maar het werkt niet !
dus bel ik met gsm van mijn vriend om om mijn sim kaartje activere rond 12 u ,
die vrouw was vrienderijk en vertelde me dat dit in proximus winkel moet gebeuren.
dus terug naar deproximus winkel ,met de ID telnr van mevrouw dat aan de lijn had,
dit nr moest ik af geven aan de winkelbediende.
De winkelbediende vertelde me dat er een IT fout is gebeurd in 16 .
hij kan er niets aan doen tot maandag ?
.en weigerde te bellen naar zijn collega om het probleem op te lossen .
ik ben al vele jaren klant betaal gemiddeld 150 euro per maand .
Vind het heel triest en heel vervelend dat nu al 4 dagen geen sim kaart heb .
Beste
Mijn afspraak met de technieker van proximus is vandaag geannuleerd omdat de problemen van mijn vaste lijn bij de infrastructuur van proximus ligt, althans volgens hun mail gekregen om 8.28u vandaag.
Volgens diezelfde mail komt de technieker op 8 december de herstelling uitvoeren.
Kan iemand mij a u b vertellen wat ik moet doen want ik ben niet aanwezig op 8 december. Deze afspraak is zonder boe of ba, zonder overleg gewoon verlegd.
Ik vraag mij ook af wat die technieker nog moet komen herstellen als het probleem bij proximus ligt.
Op dit moment heb ik nog steeds een dode telefoonlijn.
Al 9 jaar word ik geconfronteerd met dit steeds weerkerend probleem. Ik begin stilaan mijn geduld te verliezen.
groetjes
Rita
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rita,

Je lijn is betrokken bij infrastructuurwerken ( een aannemer trok een kabel door)

onze lasploeg is hiermee bezig, voorziene eindtijd is 8 december .

In principe hoef je hiervoor niet thuis te zijn, het gaat om kabelwerken buitenshuis

Mvg sabine
Dank je wel voor de reactie, ik vind het toch heel spijtig dat dit niet door proximus op voorhand is meegedeeld daar de werken zich niet in mijn straat bevinden maar in een andere straat zo'n honderd meter verder. Goed dat ik zoals iedereen een gsm heb want anders was ik gejost. Ik ben mantelzorger en kan niet zonder telefoon, ook niet zonder vaste lijn. Gaat die week zonder vaste lijn ook van mijn abonnement af?
vriendelijke groeten
Rita

Reageer