Vraag

Klacht aanrekening

  • 26 December 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Beste



Een aantal weken geleden contact gehad met jullie via messenger met de belofte dat we vanaf nu 5 euro korting kregen op ons pack. Aanrekening december ontvangen - helaas zonder korting.

Ook werden mij internationale sms'en aangerekend. Een fout volgens jullie, ging mij niet aangerekend worden. Helaas toch wel op aanrekening.



Al meerdere keren proberen bellen naar klantendienst. Telkens meer dan een uur in wacht maar zonder resultaat!



Graag via deze weg wel antwoord!

1 reactie

Lauter ter info:

eventuele andere weg om klacht in te dienen:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer