Vraag

Klacht

  • 16 December 2017
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Nog geen jaar bij Proximus decoder stuk. Kan gebeuren. Hele procedure om eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Die vriendelijk zegt dat de decoder wordt opgestuurd en we bericht krijgen als die op het door ons gekozen afhaalpunt is geleverd.
S anderendaags al bericht dat hij is aangekomen. Twee dagen later ga ik die afhalen......is er nog niet! En dan begint het meer dan n half uur aan de lijn met iemand die gebrekkig nederlands spreekt en duidelijk niet weet hoe hij dit moet aanpakken. Na reeds twee maal mn gsmnr in te geven om hem aan de lijn te krijgen moet hij mn huisnr of klantnr hebben of hij kan me niet helpen! Eens hij dan mn nr heeft ziet hij nog niet waarover het eigenlijk gaat...... conclusie.... hij gaat nog eens een nieuwe bestellen.....dus meer dan n week zonder TV ! Gaat dit in mindering op mn rekening? Klantendienst Proximus 0 op 10!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Josyma kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nu alles in het Nederlands gezet. Kan je dit even opvolgen en mij op de hoogte houden aub? Groeten, Charlotte
bonjour fort severe beaucoup de chaine a disparue en wallonie bx1 zdf bfm les chaine marocain les chaine flamant c'est plus comme avant c'est bizare fort severe on aimerai bien voir c'est chaine je depose plainte chez proximus tv

Reageer