Dan aankoop gsm . De levering zou 3 dagen duren. Op de dag van de levering komt niemand opdagen. Proximus weet van niets alsook het bedrijf die de gsm moet leveren. Na veel heen en weer gebel kom ik te weten dat de gsm niet voorradig en dus ook niet kan geleverd worden . Maar niemand vind het nodig om mij te verwittigen en dus daar ging terug een verloren verlofdag. Tot op vandaag 21 dagen later nog steeds geen gsm. Niemand weet wat er aan de hand is. Ongelooflijk......na terug veel heen en weer gebel door onze verkoper komen we te weten dat er zelf geen order meer is en er niemand nog iets van kan terug vinden. Er is zelfs nog geen activatie van onze producten waardoor wij niets kunnen aanpassen of aanvragen. Het enige wat er gebeurd of wat ik te horen kreeg is. We zullen een case aanmaken. Maar sorry. Daar heb ik niets aan. Dus service. Nul komma nul. Nog gezwegen van sommige mensen in de klantendienst.
Beste antwoord door AzizA
Bekijk origineel