Vorige week zaterdag heb ik meer dan een halve dag moeten wachten op een technische interventie . Kreeg wel een bericht dat ik op de planning stond. Dus gewacht op de technicus. Technicus heeft mij niet gecontacteerd als hij nog ging langskomen tussen zijn geplande uren. Heb dan maar technische dienst gecontacteerd . Die dienst heeft al of niet contact opgenomen met technicus. Technicus ging mij dadelijk contacteren. Dit gebeurde niet. Terug technische dienst gecontacteerd maar kreeg geen respons. Andere Proximus dienst getelefoneerd met melding van mijn probleem. Werd dan wel teruggebeld door andere dienst. Persoon wist mij te melden dat ik niet op de planning stond. Technicus dan op een later tijdstip toch langsgeweest en probleem opgelost. Maar mijn zaterdag wel om zeep.
Bladzijde 1 / 1
Beste Pukkel,het spijt me dit te vernemen. Kunnen we via deze weg iets concreet voor je doen? Groetjes Freya
Beste Freya,
Wat zou je denken van een commerciële tegemoetkoming van Proximus naar de klant toe.
Wat zou je denken van een commerciële tegemoetkoming van Proximus naar de klant toe.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.