Onze gespaarde Proximus-punten deze ochtend verzilderd voor € 90 aan waardebonnen.
Vervolgens in de catalogus een Iphone geselecteerd en bonnen ingebracht.
Dan een betalingsmoeilijkheid bij Ogone en we proberen opnieuw, en bonnen kunnen niet meer ingebracht worden. Zijn reeds ingeleverd.
Een telefoon naar Proximus leert ons dat we ze ofwel kwijt zijn ofwel naar Click en Collect moeten om ze in te ruilen maar dan moeten we wel een ander type Iphone nemen (duurder)
Hopeloos! Heb reeds lopende klachten maar nooit respons op gehad (dagen zonder telefoon, een gratis toestel bij abonnement.....)
De klantenservice laat echt te wensen over !
Bladzijde 1 / 1
Beste Kenneth, kan je het betrokken klantennummer geven via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.