Klacht

  • 4 September 2017
  • 6 reacties
  • 188 Bekeken

In juli verzekerde een medewerker van het contact center dat mijn mobiele data automatisch zouden geblokkeerd worden bij meerkost van 50 EUR en dat dit de goedkoopste en makkelijkste oplossing was om verder te surfen in juli. Recent ontving ik een factuur van 512 EUR.
Mijn lijn werd geblokkeerd en terug gedeblokkeerd omdat ik zonder dit zo te interpreteren (wilde enkel doorgeschakeld naar een operator) in het keuzemenu op betalingsbelofte had gedrukt. Binnen 3 dagen zonder betaling zou het opnieuw geblokkeerd worden. Een medewerker van het contact center wilde niet ingaan op mijn vraag om dit te herbekijken. Ondertussen krijgen we via facebook geen antwoord (via FB om een geschreven spoor te hebben, in het verleden hebben jullie me 2 maanden voor een technisch probleem telkens met andere antwoorden aan tel het bos ingestuurd). Tevens heb ik bij de ombudsdienst telecom een klacht ingediend.
Alvast bedankt voor reactie

6 reacties

je kunt die zelf instellen via de app MyProximus.
bedankt, dat is enkel wel goed voor de toekomst, merci
Reputatie 7
Badge +3
Clement, ik vind hier geen klantgegevens van jou.

Kan je aub via een privébericht je klantennummer en het betrokken gsm nummer geven ? In principe moet je gsm automatisch geblokkeerd worden als verbruik mobiele data meer dan 60 euro bedraagt. We willen jouw gegevens laten nakijken.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes

Tina
Reputatie 6
Badge +1
je kunt die zelf instellen via de app MyProximus.


Op PC zie je zelfs niet wat de waarde is van de ingestelde limiet (allicht €60).
Het ware veel beter dat je die limietwaarde zélf kan kiezen.
€60 verknoeien lijkt me al veel te veel. Of niet?
voor de één zal dit pinuts zijn maar voor anderen dan weer een aderlating ;-)
Maar als je het zelf zou kunnen bepalen is het inderdaad nog veel beter.
jij wilt dit allemaal veel te simpel maken 😃
Reputatie 6
Badge +1
Voor prox hoedanook zoete winst.
Waarom zouden ze het dan verbeteren?

Reageer