Vraag

Klacht

  • 28 August 2017
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Enkele weken terug telefoneerde ik - voor de zoveelste keer - met de klantendienst. Er werd mij in het buitenland nog roaming aangerekend. Na enkele pogingen zag een medewerker wat er aan de hand was (ik had nog een oude versie die niet automatisch door Proximus was ingesteld om roaming te vermijden). Hij raadde me aan naar Tuttimus over te schakelen - véél voordelen enzovoort ....
Ik deed dit. Bij mijn vorige abonnement had ik ook een data simkaart van 2GB die ik steeds in mijn smartphone (met verschillende simkaarten) gebruikte om zeker geen meerverbruik te hebben.
Nu krijg ik plots berichten dat mijn limiet bereikt is. Ik zou naar een beter systeem overstappen en 3GB hebben dus hoe kon dat. Ik bel (alweer). Iemand zegt mij de berichten te negeren want verbruik is niet overschreden. Er blijven berichten komen nu zelfs dat ik 60€ moet betalen. Ik bel alweer. Iemand zegt mij we weten niet hoe het komt, ga beter naar de winkel. Dat doe ik. Daar zijn ze boos, ze kunnen mij niet helpen en zeggen dat Proximus de klanten niet naar de winkel mag sturen. Ik bel nogmaals naar de klantendienst en iemand zegt me dat de aanrekening correct is en ik kom te weten dat die data kaart van 2GB niet meer geldig is in mijn nieuw contract. Niemand heeft me dat ooit gezegd. Ik wil die 60 € dus niet betalen. De telefonische klantendienst zegt me 'dan stuurt u beter een mai', want hier kan ik dit niet oplossenl. Dat probeer ik te vinden, maar mail sturen kan niet meer via de website ?? Van service gesproken ??
Wil iemand van Proximus nu op dit bericht antwoorden dat ik die 60 € niet moet betalen en dat die datakaart dus blijkbaar niet meer geldig is?
In heel mijn verhaal vind ik een aantal zaken in het systeem toch niet klantvriendelijk of niet correct genoeg. Daarenboven kan niet tegen verkoperspraatjes die niet alles uitleggen.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Erg, erg, erg - het zoveelste geval van DOA: domheid, onverschilligheid en arrogantie.
Mschn helpt een pb: https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-het-forum-2/privebericht-40437/index1.html#post584107
hey emdepe,

via dit Forum, kunt u een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

ter verder info :
tips , die op de Prox site staan: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_tips/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/tips-om-goedkoper-te-surfen.html
(C)

Reageer