Vraag

Klacht

  • 31 July 2017
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

1. Ik heb een abonnement op 2 gsm-nrs op, die van mij en die van mijn dochter. Op zondag 23/07 krijgt zij volgend bericht van proximus: "Aangevraagde wijziging of optie werd uitgevoerd of toegevoegd". Raar, want zij heeft helemaal niets aangevraagd!!!.
Nog geen uur later krijgt ze volgend bericht: "Mobiel dataverbruik is beperkt tot 60,00 euro per maand. Wacht tot de 1ste van volgende maand". Dat zij haar mobiel dataverbruik overschreden had, dat wisten we. Terwijl proximus beweert overal wifi-verbinding te verzorgen, lukte het ons niet om aan de Belgische kust wifi-verbinding te hebben!!!!
Maar dat is nog niet het raarste, op 17/07 had ik namelijk de factuur ontvangen en hierop staat helemaal niets vermeld van het overschrijden van het mobiele dataverbruik. Noch op haar nummer, noch op mijn nummer!!!! Geloven wie geloven wil. Dus van waar dat berichtje naar haar???? Ik heb hier nu al reeds 2 maal telefonisch contact voor opgenomen met proximus en steeds beloven ze om mij terug te bellen. Maar helaas, denk dat ze mijn nummer niet hebben!!!
Nu heb ik geprobeerd om een mail te versturen maar dat werkt al helemaal niet!! Mail vertrekt gewoon niet!!!!!
2. Om je verbruik te kennen, moet je naar "my proximus" gaan. Maar wat merk ik hier? De laatste factuur dateert van december 2016!!!
Ik weet dat er in het begin een probleem was met het facturatieadres. Een dame uit Sint-Truiden kreeg namelijk mijn facturen. Na veel vijven en zessen werd dat uiteindelijk rechtgezet maar toen bleek mijn gsm-nr er niet meer op te staan. Ook dat is na vele telefoontjes uiteindelijk gecorrigeerd. Alleen nu vind ik mijn facturen niet meer onder "my proximus".
Waarom verloopt alles zo moeizaam bij proximus? Waarom kan het niet sneller en vooral definitief opgelost worden? Ik word er moedeloos van. Ik denk er serieus aan om over te schakelen naar een andere operator !!!
Marleen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Marleen,

1. Het gsm nummer eindigend op 77 heeft tijdens de maand juli inderdaad voor 60 euro over de bundel gesurft. Het bericht in verband met de wijziging betreft de tijdelijke blokkering op het mobiel internet dat werd geactiveerd bij het bereiken van de kaap van 60 euro. Op de factuur van 17/07/2017 staan de abonnementen van juli en het verbruik van juni. Het verbruik van juli zal je zien staan op de factuur van augustus.

2. Jouw MyProximus account is gekoppeld aan het verkeerde klantennummer. Op je huidige klantennummer bestaat er geen MyProximus account. Je dient via 'Mijn account' > 'Mijn klantenprofiel' de beheersrechten op te zeggen van het verkeerde klantennummer om deze te kunnen koppelen aan het juiste klantennummer.

Groetjes,

Antonella

Reageer