Hallo,
Vandaag 24/07/2017 belde ik naar Proximus om nummerherkenning op de vaste lijn in te voeren. De dame bood me bij deze een nieuw contract aan: familus en ik ging daarop in. Wat later zag ik dat mijn mobiel internet voor tablet was opgezegd. Bij een nieuw contact met uw dienst meldde men dat de vorige telefoniste mij had moeten verwittigen dat het contract verviel. Dit is niet gebeurd. Nu zou ik 50 Euro moeten betalen voor een nieuwe simkaart. Ik moet toch niet betalen voor een fout die jullie maakten? Klantvriendelijk ? Ik hoop een antwoord en een oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Beste Gebruers Aime,
Bezorg je ons klantgegevens voor nazicht? Dit mag uiteraard in een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons klantgegevens voor nazicht? Dit mag uiteraard in een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.