Vraag

Klacht

  • 13 July 2017
  • 0 reacties
  • 94 Bekeken

Geachte,

Reeds 4 maal gebeld naar jullie diensten om een abonnement met smartphone stop te zetten. Bij mijn eerste telefoon vroeg ik meteen om een nieuw abonnement. De persoon in kwestie ging het nodige doen.
Nadien opeens 'geen service' meer op mijn toestel.
Opnieuw gebeld naar jullie diensten. Wij kregen een 'hallo hallo hallo hahaha' en een toegesmeten telefoon. Heel professioneel en vooral heel klantvriendelijk. Én dat na een goedenavond van ons?!
De persoon bij telefoon 3 deelde ons mee ons niet te kunnen helpen. Ondertussen nog steeds geen bereik en geen oplossing.
Dan maar nog eens gebeld en deze laatste persoon heeft ons gelukkig doorverbonden met de technische dienst. Blijkbaar had de persoon bij telefoon 1 het telefoonnummer geblokkeerd. Na 25 min aan de lijn hangen bij het laatste gesprek het eindelijk opgelost krijgen.
Al jaren klant bij proximus. Zou kunnen dat onze digicorder binnenkort geel kleurt in plaats van paars.
Bedankt aan de mensen van het laatste gesprek om ons te helpen.
2/5 is volgens ons wel gebuisd.

Met vriendelijke groeten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer