Skip to main content
Sedert mei loopt de Mobilus actie 'GSM met abonnement voor €15 + GSM voor €20'. Op die manier kon ik probleemloos een iPhone 7 Rose kopen voor een goeie €200 euro i.p.v. €770, mits een (kleine) aanpassing van mijn huidige abonnement. Een mooie deal als trouwe klant, dacht ik toen.

Dus, ik ging mijn iPhone ophalen in de Proximus winkel in het Centrum van Brugge (Steenstraat), jammer genoeg was de telefoon niet voorradig. Dan maar bij Shane de verkoper, mijn naam en telefoonnummer achtergelaten want hij zou me contacteren van zodra de telefoon binnen was.

Gisteren, maandag 3/7 toch even zelf contact opgenomen met Proximus (telefonisch op het nr. 0800/22.800) om te vragen of het normaal is dat ik twee maanden geen nieuws verneem? Een vriendelijke jongeman ging het even navragen voor me, kwam ongeveer 10 min. later terug aan de telefoon en verzekerde me dat mijn iPhone inderdaad binnen was, we spraken dus af dat ik 'm vandaag zou komen ophalen. Nadien nog een telefoon gekregen van een anoniem nummer met de vraag of ik even wou aangeven hoe tevreden ik was geweest over de Proximus-medewerker die ik net aan de lijn had (Ik was natuurlijk erg tevreden, toen nog...). Nog geen uur later kreeg ik nog een sms van Proximus dat 'het toestel dat u zonet reserveerde gedurende 7 dagen beschikbaar zou blijven in Proximus Center Brugge Centrum'. Ik blij natuurlijk voor de dubbele bevestiging. Vandaag met een smile tot achter m'n oren naar de Proximus winkel in Brugge Centrum. 'Nee mevrouw, wij hebben helaas geen iPhone 7 Rose op uw naam liggen en het is ook niet mogelijk dat u gisteren met ons gebeld hebt'. Na wat heen en weer gediscussieer over het telefoongesprek van gisteren en na drie keer te gaan kijken in het magazijn komt de verkoopster toch met een iPhone 7 Rose 32 Gb af, niet gereserveerd op mijn naam maar dat gaf niet aangezien ik er net zo één gereserveerd had. De verkoopster zegt 'dan gaan we deze gewoon afrekenen?' Ik: 'Euh, nee, ik heb deze besteld in het kader van de Mobilus actie dus ik wil genieten van die actie'. Vertelt de verkoopster me doodleuk 'Ah nee mevrouw, die actie loopt niet meer voor iPhones 7, enkel nog voor een SE toestel'. Zij nog: 'En, dan gaan we deze dus gewoon afrekenen?' ... Wat denk je zelf??? Ik koop 'm nog liever bij de concurrentie dan bij Proximus!! Ik ben bijna 20 jaar (!!!) een erg tevreden klant geweest bij Proximus maar deze vond ik er nu toch écht over!! Dit weekend schakel ik zelfs over naar een andere provider. Zo misnoegd ben ik. Dat doe je gewoon NIET.

Kim Depreeuw
Beste Kim, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven? Dan maak ik een dossier op om dit verder te laten nakijken. Groetjes Freya

Reageer