Beste,
Na tiental keren contact gehad te hebben met jullie klantendienst, over deze vervelende situatie. Die maar niet opgelost geraakt. Ga ik nu toch een klachtmail sturen met de hele uitleg.
Eind december ben ik van Telenet overgegaan naar jullie. Allemaal heel leuk > NIET DUS!!!!
Wat een ELLENDE en MiSERIE heb uk door jullie!
Jullie gingen Telenet opzeggen, NIET GEBEURD. Jullie gingen het openstaand bedrag in orde brengen, NIET DUS!
Ondertussen moet ik het bedrag wel betalen aan een incassobureau!
Leuk als je weet dat ik een alleenstaande moeder ben die maar miet zien rond te komen met een minimumloon.
Ik kan er niet onderuit en zal het bedrag moeten betalen, waar haal ik het geld? Ik ben in deze situatie terecht gekomen door het vertrouwen dat ik in jullie gesteld heb.
In afwachting op een snelle respons en OPLOSSING, hoop ik dat het rechtgezet wordt!
Met vriendelijke groeten
Rocio Mendoza
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.