Als het gaat over een klacht i.v.m. een factuur/aanrekening (een bedrag betwisten), dat kan tijdelijk niet online om technische redenen, en ook niet als u enkel GSM nummers en geen enkel ander abonnement hebt op uw factuur: daarvoor neemt u, volgens mij toch best telefonisch contact op met de klantendienst op het nummer 0800 22 800.
Ook voor een andere klacht zou ik het nummer 0800 22 800 bellen,
maar het kan ook via het contactpagina, maar je moet wel verschillende stadia doorlopen om bij 'een klacht indienen' te komen.
Tenslotte kan je je ook richten tot het Proximus Team hier via een privé bericht:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of een van de medewerkers hier zal het wel oppikken.
op de website : zoals Marleen zei... helemaal rechts in de paarse balk "Contact" en dan de weg volgen... verschillende mogelijkheden afhankelijk van je klacht .. en daar kan je ook kiezen : "mail ons"...?
of via een privébericht hier...https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.