Kinderslot onthoud geblokkeerde posten niet

  • 19 June 2011
  • 2 reacties
  • 1374 Bekeken

Ik heb de gewoonte om via het kinderslot redelijk wat Franstalige posten, PPV alsook babytv ed... te blokkeren.

Nu sinds de nieuwe menu worden deze niet meer (lees beperkte tijd) onthouden en moet ik deze dus om de zoveel tijd opnieuw instellen.

Nog waarnememingen :

- Als je een post blokkeerd, en je bevestigd en gebruikt daarna de back knop, is deze effectief geblokkeerd.

- Als je een post blokkeerd, en je bevestigd en je bevestigd nogmaals, dan zijn de posten niet geblokkeerd. Nogthans als je dan terug gaat kijken is deze nog steeds aangeduid als geblokkeerd.

Zijn er nog die met dit probleem kampen?

Is er enige aanpassing voor deze bug hangende of is er een permanente oplossing voor?

En nee, het wisselen van decoder is geen optie aangezien dit reeds is gedaan.

2 reacties

En wat heeft de handleiding eigenlijk met mijn probleem te maken?

Sorry, maar ik weet wel hoe de instellingen te doen, alleen dat wat ik instel wordt niet bewaard.
Ik had ook de gewoonte om het kinderslot te gebruiken om zenders te blokkeren waarin ik niet geïnteresseerd ben. Na een update werkte dit niet meer, zenders die ik geblokkeerd had kwamen er toch door, en andere weer niet. Eva heeft toen geantwoord dat je een extra lijst met favorieten moet aanmaken ipv via het kinderslot te werken.

Ik heb hierop niet meer gereageerd, vermits die decoder toch vol fouten blijft zitten. Maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die het kinderslot wil gebruiken om favorieten in te stellen. Volgens mij kijken die programmeurs zelf nooit naar Belgacom-TV.

Reageer