Hallo
Indien we een opname willen bekijken selecteren we "kijken" maar de opname start niet op de decoder wist de opname.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dat ook soms, maar dan blijkt gewoonlijk dat er al een opname opgenomen te zijn in een vroeger stadium. Kijk eens in je opnamelijst of die aflevering er niet al staat, met een ander opname uur.
Bedankt voor je reactie, Dat is bij mij helaas niet het geval.
Ik had een serie opgenomen en hiervoor ben in enkele afleveringen verloren
Ik had een serie opgenomen en hiervoor ben in enkele afleveringen verloren
@ zwensie
als je de decoder even heropstart (door de stroom even te onderbreken) komt die opname dan niet terug
als je de decoder even heropstart (door de stroom even te onderbreken) komt die opname dan niet terug
@Zwensie, kijk eens in de TV App of daar je opname nog staat. Dat heb ik ook eens succesvol kunnen doen.
@Martin, neen dat hielp bij mij niet. Het probleem is dat er bij serieopnames soms een reeds opgenomen aflevering gewoon overschreven wordt. Ik heb het al 2 x meegemaakt met "met 4 in bed" en nu met "Buurtpolitie". Ik heb een vermoeden dat het een bug is. Sommige serieopnames doet hij het niet (Nieuws VTM) en ander doet hij het wel.
@Martin, neen dat hielp bij mij niet. Het probleem is dat er bij serieopnames soms een reeds opgenomen aflevering gewoon overschreven wordt. Ik heb het al 2 x meegemaakt met "met 4 in bed" en nu met "Buurtpolitie". Ik heb een vermoeden dat het een bug is. Sommige serieopnames doet hij het niet (Nieuws VTM) en ander doet hij het wel.
kijk eens in de TV App of daar je opname nog staat. Dat heb ik ook eens succesvol kunnen doen.
Daarom dat ik er aan dacht om de decoder eens te herstarten omdat dan alles via server weer gesynchroniseerd kan worden eventueel, en terug op je decoder zou komen op die manier.
't zal mss weer afhangen of je een v5 of v5-compact decoder hebt ?
Martin, dat hielp toen niet bij mij. Ik kon alleen de gewiste opname bekijken via de app en doorsturen naar TV (op TV bekijken). Ik heb toen bijna de hele nacht bezig geweest om een oplossing te vinden, en dat was de enige oplossing die mij toeliet om de gewiste opname te kunnen zien (als de opname nog in de app staat natuurlijk).
Ok, dan zal dit inderdaad anders zijn bij de v5 dan bij de v5-compact.
Zwensie, geef in een PB aan de medewerkers, even door welke afleveringen je gemist hebt, dan plaatsen ze die terug.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.