keuzelijst e-services

  • 11 April 2014
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken


Beste,


Enkele weken terug wou ik een samsung galaxy s4 mini kopen via mijn belgacom punten, maar toen ik dit wilde doen was deze smartphone helaas al verdwenen uit de keuzelijst. Ik dacht dat hij misschien terug in voorraad ging komen, maar hij is nog niet terug gekomen in de keuzelijst. Zouden jullie mij kunnen zeggen of deze smartphone nog opnieuw beschikbaar zal komen of kijk ik best uit naar een andere optie om mijn punten te spenderen?


Alvast bedankt,


Mvg,


Davy

3 reacties

Beste,
Ik kan helaas niet bevestigen of dit toestel opnieuw beschikbaar komt in de keuze mogelijkheid voor het omruilen van uw gespaarde Premium of Bizz club punten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 7
Badge +1


Ik heb dit toestel verleden maand gekocht, en kan enkel positieve feedback geven..1,7 Ghz dual core processor, 1,5GB RAM, 8GB interngeheugen uitbreidbaar met tot 64GB SDHC. 4G compatibel (al 48Mbps down en 22Mbps up gehaald met 4G). Android 4.2.2 enz.



Over het puntensysteem kan ik kort zijn; de lijst is erg volatiel. je weet nooit hoelang de voor jou interessante voordelen in het aanbod blijven; ik had dat probleem met Smartphoto dat een paar maanden uit het aanbod verdween en dan terug opdook. Zoiets zou in het standaardaanbod moeten zitten!




Reputatie 7
Badge +1


Heb het even nagekeken: toestel niet verleden maand gekocht maar einde december 2013...de tijd vliegt echt voorbij met zo'n toestel!

Reageer