De klantendienst aan de telefoon verwijst mij naar het klachtenformulier op de site. Klachtenformulier
- klik op "Snel aan de slag ? Hier vind je een antwoord op je vraag"
- klik op "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer" + telnr invullen
- klik op "Ik heb een vraag over mijn factuur"
- klik op "Een klacht indienen"
(wachten)
"Onze online toepassingen bieden heel wat mogelijkheden om u meteen mee verder te helpen."
... maar geen klachtenformulier, en de FAQ stuurt mij terug naar de klantendienst. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_bill_dispute/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-bedrag-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html
Wat nu ?
gr
ff
Bladzijde 1 / 1
Dag fferdinand,
Je kunt ons hier je klacht + klantgegevens bezorgen via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
HeidiE
Je kunt ons hier je klacht + klantgegevens bezorgen via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.