Skip to main content
De klantendienst aan de telefoon verwijst mij naar het klachtenformulier op de site. Klachtenformulier



- klik op "Snel aan de slag ? Hier vind je een antwoord op je vraag"

- klik op "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer" + telnr invullen

- klik op "Ik heb een vraag over mijn factuur"

- klik op "Een klacht indienen"

(wachten)

"Onze online toepassingen bieden heel wat mogelijkheden om u meteen mee verder te helpen."



... maar geen klachtenformulier, en de FAQ stuurt mij terug naar de klantendienst. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_bill_dispute/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-bedrag-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html



Wat nu ?



gr

ff
Dag fferdinand,



Je kunt ons hier je klacht + klantgegevens bezorgen via een privébericht.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.



Groetjes,



HeidiE

Reageer