Ik heb in een proximuscenter een gsm gekocht als cadeau voor kerst. Die bleek bij aankoop kapot te zijn. Moest opgestuurd worden naar de herstellingsdienst. Op het gekregen document stond dat de gsm vervangen zou worden door een nieuwe. Kreeg ik echter een ander (goedkoper)model terug. In de winkel konden ze dit niet omruilen dus weer opgestuurd naar weet ik veel waar. Dit is alhet twee weken geleden. In de winkel kan niemand mij zeggen hoe lang het nog zal duren eer ik nu eindelijk mijn gsm zal hebben...mijn geld was goed, maar de service blijkbaar een pak minder.
Bladzijde 1 / 1
Daar kunnen ze in de winkel ook weinig aan doen. Hangt af van het merk van die gsm. Proximus winkel is maar de tussenpersoon tussen de fabrikant en jou. Dit zogenaamd "gebrek aan service" kom je overal tegen. Het ligt aan de fabrikant.
Kan je geen contact opnemen met de fabrikant? Misschien dat ze in de winkel contactgegevens kunnen geven?
Kan je geen contact opnemen met de fabrikant? Misschien dat ze in de winkel contactgegevens kunnen geven?
Ik weet dat ze daar ook nietnog kunnen aan doen dat de gsm eerst kapot was en daarna verkeerd geleverd, maar wel aan hun klantenservice. Ik heb hem vorige maandag binnengebracht en nu maandag gaan navragen hoe ver het stond. Ze zeiden me daar dat zij ook moestende wachten op de herstellingsdienst. Nu zie ik echter op de reparatiebon dat ze hem maar donderdag opgestuurd hebben naar die dienst. Dat is een week en een half nadat ik hem binnengebracht heb en maandag toen ik ben gaan navragen was hij zelfs nog niet opgestuurd. Dat ze dat dan eerlijk zeggen. Nu staat op die bon dat hijhij al in de winkel terug moet zijn, maar niemand die de moeite doet om mij op te bellen. Dit was de eerste keer ook al zo. Dat is de service die ze wel moeten leveren vind ik dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.