Beantwoord

Kan plots niet meer inloggen in mijn belgacom mailbox!!

  • 23 June 2016
  • 6 reacties
  • 1215 Bekeken

Ik bezit een gratis mailbox via belgacom webmail van belgacom. Gisteren kreeg ik allemaal rare mails (mailfailure en mailadressen waar ik nog nooit van gehoord had). Vandaag kan ik plots niet meer inloggen in mijn mailbox. Paswoord resetten lukt niet, want ik heb de optie op mijn paswoord te resetten niet aangevinkt in mijn box (waar dat dan ook mag staan).

Heb alle hulplijnen van belgacom reeds gebeld, maar steeds krijg ik pas assistentie als ik een belgacom klant ben en eerst mijn lijnnummer intik. Ik ben helemaal geen belgacom klant meer, maar maak nog steeds gebruik van de belgacom gratis mailbox skynet webmail.

Kan iemand mij hierbij helpen en mij zeggen wat of wie ik hiervoor moet contacteren ?

Bedankt

een hopeloze skynet webmail gebruiker
icon

Beste antwoord door longhouse 23 June 2016, 22:52

Bekijk origineel

6 reacties

Je kan eventueel een privé bericht sturen naar Het Proximus Team
Reputatie 3
Badge +1
Normaal is de skynet (proximus nu) mail gratis als je een van de producten van internet bij Proximus neemt, indien je Proximus verlaat blijft dit normaal nog 1j actief (wettelijk is een provider dit minstens 6 maand), daarna blijft de mail nog 6 maand inactief en daarna word deze verwijderd, als je mail op inactief gaat werkt deze niet meer maar ontvangt deze nog wel de mail, alleen kan je ze niet meer opvragen. Dit is een beetje om klanten bij hun te houden dat dit gedaan word, als persoon raad ik je dan een gratis mail van bv Outlook (vorige hotmail) of Gmail aan.
Volgens mij gaat het om een gratis belgacom mail en niet om een proximus (skynet) mail, enfin dat is wat ik er uit afleidt ;-)
Want skynet mail is nooit gratis geweest.
Maar als je van proximus bent krijg je zelf "beste antwoord" als je naast de kwestie antwoord, ik ga ook voor proximus werken :LOL:
NB: ofwel zit ik naast de kwestie ;-))
Eigenlijk is dit wel interessant om weten of er nog support gegeven wordt op die oude gratis zoals o.a. belgacom.net mailboxen als je bvb je paswoord kwijt bent?
Ik heb wel nooit een bericht gekregen dat de mailbox op inactief ging gaan. Ik heb de mailbox zeker al 15 jaar, waarom dan nu plots op inactief zetten. Is er dan geen enkele mogelijkheid om deze, eventueel tijdelijk, terug actief te zetten, zodat ik de belangrijkste mails er uit kan halen?
Reputatie 7
Badge +4
Elsa

Het valt te zien, als je nog klant bent bij Proximus en je hebt een belgacom.net mailbox is er geen probleem want dan kunnen we verifiëren dat je wel degelijk eigenaar bent van de mailbox, Als je geen klant meer bent van Proximus kunnen we dat niet zo makkelijk zien, zolang je mailbox niet is afgesloten kunnen we wel aan de hand van een foto van je identiteitskaart nagaan of je de eigenaar bent, in dat geval dus best even een privé bericht sturen met een foto zodat we dit kunnen nagaan, dit met oog op bescherming van je gegevens natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Reageer