Skip to main content
Mijn exwerkabonnement werd zaterdag overgezet naar een pay&go kaart zonder belkrediet. Telkens ik mijn pay&go kaart wil opladen via myproximus krijg ik bij iedere betaalmethode "Er is een fout opgetreden De toepassing is momenteel niet beschikbaar"

Dat is nu al de 2de dag op rij. Probleem zowel bij Chrome als bij Firefox.

Doe ik iets fout of loopt het systeem niet?



groeten

Martijn
probeer eventueel eens te bellen op het gratis nummer 6000 of ze je kunnen verder helpen al denk ik dat er op zondag weinig ondersteuning is op dit gebied of je kan het ook vragen aan de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
dat is pas geen oplossing... "het zou kunnen dat er iets aan de hand is met het online platform".

Dat is dan al 3 dagen zo!

wtf!
In ieder geval kan ik bijladen dus 't zal zeker niet een algemene fout zijn.
nu is het opgelost

na minstens 3 dagen offline geweest te zijn... wree it dienst

Reageer