Reeds enkele dagen kan ik de oproep-en herlaadgeschiedenis niet zien. Ik krijg telkens opnieuw de foutmelding "Omwille van een technisch probleem is het overzicht niet beschibaar."
De afgelopen maanden kreeg ik dit bericht reeds meermaals, maar nadat ik dan enkele keren opnieuw probeerde ging het toch nog wel, maar moeizaam. Nu lukt het helemaal niet meer...
Bladzijde 1 / 1
Eweemaes , via andere topics is dit zelfde probleem reeds verschillende malen aangekaard.
Dit technisch probleem sleept blijkbaar al maanden aan, toch voor zover ik weet voor de pay and go kaarten.
En er zou een ticket voor aangemaakt zijn IM8168882.
Dit betekent dat het probleem gekend is . Maar van follow up of due dates om het probleem opgelost te krijgen, daar krijgen we geen info over .
Ro
Dit technisch probleem sleept blijkbaar al maanden aan, toch voor zover ik weet voor de pay and go kaarten.
En er zou een ticket voor aangemaakt zijn IM8168882.
Dit betekent dat het probleem gekend is . Maar van follow up of due dates om het probleem opgelost te krijgen, daar krijgen we geen info over .
Ro
Dag Els, willen dit graag ook voor je escaleren, graag de betrokken gegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.