Kan NIS niet meer activeren en wil er van af (2de licentie)
Ik bezit een 2de licentie voor NIS maar kan die sinds vandaag niet meer met mijn pincode activeren. Ik heb al meermaals NIS vandaag terug geïnstalleerd. Met removal tool alles verwijderd. Terug gedownload. Helaas de activeringsbalk blijft 'eindeloos' doorlopen en zo krijg ik er de pincode nooit in. Ik heb meermaals hulp gevraagd langs de hulplijn van Belgacom maar die was telkens opnieuw beperkt tot verwijderen en terug installeren. Ik ga het opgeven en een andere scanner installeren. Op mijn andere PC loopt de NIS nog zonder problemen. Deze maakt ook deel uit van een totaalpack en moet ik dus zeker behouden. Gelukkig dus dat die geen kuren heeft. De PC waar ik hem niet meer kan op installeren (Windows 😎 is dus mijn 2de licentie. Ik denk en hoop dat ik het recht heb deze licentie op te zeggen. Hoe doe ik dat het best zonder problemen?
Geen reactie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.