Kan niet verbinden met Belgacom FON - 404 Not found, the page you were looking for was not found

  • 26 February 2012
  • 7 reacties
  • 1104 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hebben sinds een aantal weken mijn FON access aangemaakt en mij bbox opengesteld voor FON gebruik. Maar telkens ik met een FON_BELGACOM netwerk wi verbinden krijg ik een foutmelding by de FON Log In pagina: 404 Not found, the page you were looking for was not found. Deze foutmelding komt van FON, en de url is belgacom.portal.fon.com.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Tx

Jesse


7 reacties

Beste Jesse,


als je zeker met een FON_BELGACOM netwerk verbonden bent en je gaat gewoon op internet, zou dus inderdaad het FON-loginscherm moeten openen.

Indien dit niet gebeurt, probeer dan eens de draadloze connectie te verbreken en opnieuw te verbinden. Probeer ook eens een andere browser indien mogelijk.


Als je hiermeer het probleem niet opgelost krijgt, contacteer je best even onze technische dienst op 0800/22800 en kies je de FON-optie. Zo kunnen we samen met u meer instellingen nakijken.

Hier vind je zelf ook al meer info en enkele FAQ's.


Mvg

Eva van Belgacom
Badge +1
Je zou je login en paswoord moeten gebruiken die je terugvindt of kan aanmaken in je e-services op de login pagina van fon. Als je meer info wenst over FON kun je hier en hier teregt.
of ook hier :=> fon belgacom of kopier deze link in je browser : http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
Hallo Jesse,


Gebruik je per toeval een iOS device (iPod/iPhone/iPad)? Indien ja, moet je de instellingen van je browser aanpassen dat deze de cookies aanvaardt van de bezochte websites.


Mvg,

Eva.
Ik heb hetzelfde probleem. Via iPhone


Ik heb me via e-services ingeschreven, heb bevestiging en ben zeker dat mijn login en password correct zijn.

Ook cookies van de bezochte sites worden aanvaard.

Maar ik krijg de boodschap dat mijn login of paswoord ongeldig zijn... Nochtans niet.
ik heb zelfde probleem bij mijn laptop steeds ik wil inloggen vermeld hij verkeerd paswoordt nochtans is het paswoordt en login juist.

probleem blijft bestaan soms geraak ik er op maar meestal niet
ik weet niet of het van toepassing is, maar je kan met één Fon account maar op 1 toestel tegelijk inlogd zijn. dus als je smartphp,e verbonden met de fon hotspot, zal het op pc met hetzelfde account niet meer gaan

mvg

Reageer