Sinds 2 dagen kan ik geen verbinding meer maken met Belgacomfon. Er is niet aan instellingen of wat dan ook veranderd.
Een vraag stellen per mail via de klantendienst kan blijkbaar ook al niet meer en ik heb geen zin om weer 2 uur aan de telefoon te moeten hangen.
Iemand een oplossing in petto, als die er dan al is ?
Bladzijde 1 / 1
Als het via je eigen modem is dat je niet meer op fon_belgacom geraakt kijk dan eens of het nog actief is.
wat info over fon kan je ook vinden op ricy's blog: http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
op de site vind je ook wat info in verband met problemen met fon:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/surfen-onderweg/surfen-op-een-wifi-hotspot-met-fon/a_id/15432/
Elsa
wat info over fon kan je ook vinden op ricy's blog: http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
op de site vind je ook wat info in verband met problemen met fon:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/surfen-onderweg/surfen-op-een-wifi-hotspot-met-fon/a_id/15432/
Elsa
soms krijg je dat dienst tijdelijk niet beschikbaar is, probeer dan later terug.
deze melding krijg ik regelmatig als ik een fon hotspot met een laptop wil gebruiken.
check ook uw login & paswoord
mvg
deze melding krijg ik regelmatig als ik een fon hotspot met een laptop wil gebruiken.
check ook uw login & paswoord
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.