Beste,
Ik kan niet meer op deze pagina ' http://192.168.1.1/" rel="nofollow '
Elke keer krijg ik onderstaande melding te zien..
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op 192.168.1.1 doet er te lang over om te antwoorden.
Hoe kan ik dit oplossen aub?
En is het mogelijk om mijn ip adres te veranderen?
Indien ja, Kan je me even uitleggen hoe dit juist te werk gaat?
KlantenNr: 611 543 860
Bladzijde 1 / 1
beste
de modem fkes uittrekken zal waarschijnlijk de oplossing bieden, daarna zal het wellicht wel lukken te connecteren
mvg
de modem fkes uittrekken zal waarschijnlijk de oplossing bieden, daarna zal het wellicht wel lukken te connecteren
mvg
En als dit niet lukt factory reset van de modem zie mijn blog => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetBbox2
Ben je zeker dat je op je eigen netwerk zit?
ik heb dit soms ook voor... een verklaring heb ik er niet echt voor, maar fkes modem uittrekken lost het op
mvg
mvg
Anders eens met vaste utp kabel je pc op je modem aansluiten en zien of het dan wel goed werkt.
Bedoel je het IP adres van je PC op het lokaal netwerk dus iets van dezen aard 192.168.1.100 ?
Want je IP adres naar de buitenwereld toe wordt door BGC toegekend.
Bedoel je het IP adres van je PC op het lokaal netwerk dus iets van dezen aard 192.168.1.100 ?
Want je IP adres naar de buitenwereld toe wordt door BGC toegekend.
Werkt ook niet, Ik heb de stekker uit het stopcontact eens getrokken, en de modem ge-reset.
Maar kan nog steeds niet op: http://192.168.1.1/" rel="nofollow
En ik zit op enkele mirc chatrooms, maar om de 1 of andere reden is mijn ip adres geblokkeerd in enkele rooms ..
De eigenaar van die room heeft gezegt dat ik Belgacom moest contacteren, om me een nieuw ip adtes te geven..
Maar kan nog steeds niet op: http://192.168.1.1/" rel="nofollow
En ik zit op enkele mirc chatrooms, maar om de 1 of andere reden is mijn ip adres geblokkeerd in enkele rooms ..
De eigenaar van die room heeft gezegt dat ik Belgacom moest contacteren, om me een nieuw ip adtes te geven..
Bedoel je met ", en de modem ge-reset" dat je factoryreset gedaan hebt ? (via klein gaatje achteraan de modem )
Als je de modem heropstart zal je aan ander IP adres gekregen hebben.
Als je de modem heropstart zal je aan ander IP adres gekregen hebben.
Restore to default configuration: (Bbox2 factory reset)
♦ Ofwel een Hardwarematige Reset
knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 5-tal seconden indrukken
Dit heb ik gedaan ...
♦ Ofwel een Hardwarematige Reset
knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 5-tal seconden indrukken
Dit heb ik gedaan ...
Als het met en vaste utp kabel aangesloten op de modem uitgang PC1 of PC2 niet lukt dan zal het iets te zien hebben met je instellingen van brouwser of virusscanner of firewall. Mss eens proberen met die tijdellijk uit te zetten en dan zien of het lukt!
Beste Solidjeuh,
Ook ik zou hier voorstellen om simpelweg de modem eens te herstarten, dit kan wonderen doen. Als dit niet helpt kan je zoals aangegeven een reset doen maar hou het reset gaatje iets langer ingedrukt dan 5 seconden. Mijn ervaring leert dat dit in sommige gevallen 15 tot 20 seconden moet ingedrukt worden vooraleer de reset begint.
Levert dit niks op dan kan je altijd eens proberen of het met een andere pc (laptop?) wel lukt. Zo ja, dan gaat het om een pc-probleem zoals ricy hierboven aangeeft. Indien hetzelfde probleem zich voordoet kunnen we besluiten dat het om een modem probleem gaat. In dit geval bel je best even naar onze helpdesk om een omruiling van je modem te regelen. Bereikbaar tot 22u: 0800.22.700
Wat betreft een nieuw IP aanvragen: Elke keer je de modem herstart krijg je een nieuw IP.
MVG,
Eva van Belgacom
Ook ik zou hier voorstellen om simpelweg de modem eens te herstarten, dit kan wonderen doen. Als dit niet helpt kan je zoals aangegeven een reset doen maar hou het reset gaatje iets langer ingedrukt dan 5 seconden. Mijn ervaring leert dat dit in sommige gevallen 15 tot 20 seconden moet ingedrukt worden vooraleer de reset begint.
Levert dit niks op dan kan je altijd eens proberen of het met een andere pc (laptop?) wel lukt. Zo ja, dan gaat het om een pc-probleem zoals ricy hierboven aangeeft. Indien hetzelfde probleem zich voordoet kunnen we besluiten dat het om een modem probleem gaat. In dit geval bel je best even naar onze helpdesk om een omruiling van je modem te regelen. Bereikbaar tot 22u: 0800.22.700
Wat betreft een nieuw IP aanvragen: Elke keer je de modem herstart krijg je een nieuw IP.
MVG,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.