Hallo,
Ik ben belgacom klant en wou graag TV overal testen op mijn tab.
Ik heb al geprobeerd om via de market te downloaden, maar daar word de app niet gevonden. Als ik het op mijn PC zoek vind hij het wel maar krijg ik een melding dat mijn tab niet herkent word door google market. Heb de stappen gevolgd op google market maar nog steeds geen herkenning van de market.
Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
als je het via uw toestel niet zien staan in de market zal je toestel hoogst waarschijnlijk niet compatible zijn vrees ik
mvg
mvg
Heb een viewsonic g tablet, is deze niet compatibel?
Je kan best eens een e-mailsturen naar
android.developers@ViewSonic.com
Om na te gaan of het compatibel is want op hun site staat er geen info
Wel kan je mischien eens vanaf je Tab naar deze aplicatie gaan op je Tab
The gTablet features one-click access to the Handango apps store. Simply tap the Apps Store menu icon to browse thousands of leading Android apps. The apps store offers a wide selection of free and affordable premium apps to fulfill all of your computing needs – from gaming, multimedia and social networking tools to business applications and system utilities. For more hand-picked gTablet Apps, visit our http://www.viewsonic.com/gtablet/favorite.htm" target="_blank
http://www.viewsonic.com/gtablet/favorite.htm
mvg,
android.developers@ViewSonic.com
Om na te gaan of het compatibel is want op hun site staat er geen info
Wel kan je mischien eens vanaf je Tab naar deze aplicatie gaan op je Tab
The gTablet features one-click access to the Handango apps store. Simply tap the Apps Store menu icon to browse thousands of leading Android apps. The apps store offers a wide selection of free and affordable premium apps to fulfill all of your computing needs – from gaming, multimedia and social networking tools to business applications and system utilities. For more hand-picked gTablet Apps, visit our http://www.viewsonic.com/gtablet/favorite.htm" target="_blank
http://www.viewsonic.com/gtablet/favorite.htm
mvg,
Heb net op mijn galaxy tab geprobeerd en daar werkt het ook niet, 'U heeft geen apparaten.'
Je moet je Galaxy tab wel eerst registren via een google account indien je er geen hebt , een aanmaken en dit doe je best met je Galaxy Tab
Het staat in de handleiding van je Galaxy Tab hoe je het moet registreren en configureren
Succes
mvg,
bekijk ook eens deze link daar staat alle uitleg
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15215/kw/tab
Het staat in de handleiding van je Galaxy Tab hoe je het moet registreren en configureren
Succes
mvg,
bekijk ook eens deze link daar staat alle uitleg
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15215/kw/tab
Ja dat heb ik gedaan. Als ik via mijn android download komen die programma's ook in de lijst van bestellingen op mijn PC.
Enkel word er geen apparaat gedetecteerd.
Enkel word er geen apparaat gedetecteerd.
Dan zal je toestel waarschijnlijk niet compatibel zijn.
Heb je al eens geprobeerd om via je Galaxy Tab naar de Android market te surfen die moet zeker je apparaat herkennen ??
Normaal staat die op het startpagina onder market op je tab dan in de zoekfunctie Belgacom tikken en zie je ergens wel TV Overal staan en de Tab versie downloaden
probeer dat eens, succes
mvg,
Normaal staat die op het startpagina onder market op je tab dan in de zoekfunctie Belgacom tikken en zie je ergens wel TV Overal staan en de Tab versie downloaden
probeer dat eens, succes
mvg,
ik heb een Asus (Transformer) TF101 En hier het zelfde probleem al een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen het toestel draait hier al android 3.2 zelfs met de versie 3.1 lukte het niet als je via de website op de pc wilt downloaden of tablet en je moet inloggen krijg je direct de melding "
Deze app is niet compatibel met uw Asus Transformer TF101.
wil ik het rechtstreeks via de android app market downloaden zie ik het daar gewoonweg zelfs niet tussen staan.
Dus hopelijk komt er rap een update zodat ik deze app nog kan testen voor de gratis testperiode is verlopen. Ok verlies wel veel tijd in de testperiode maar dat zullen we er wel bijnemen zekers.
Deze app is niet compatibel met uw Asus Transformer TF101.
wil ik het rechtstreeks via de android app market downloaden zie ik het daar gewoonweg zelfs niet tussen staan.
Dus hopelijk komt er rap een update zodat ik deze app nog kan testen voor de gratis testperiode is verlopen. Ok verlies wel veel tijd in de testperiode maar dat zullen we er wel bijnemen zekers.
Indien u problemen heeft met TV Overal gelieve dit melden aan de ontwikkelaars via mail
mobile.applications@belgacom.be of mobileapplications.belgacom@gmail.com
Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.
mvg,
mobile.applications@belgacom.be of mobileapplications.belgacom@gmail.com
Gelieve een duidelijke omschrijving van het probleem te verzenden.
mvg,
zoals ik al zij ik heb een week geleden al mail gestuurd naar 1 van die 2 email adressen maar van belgacom krijg je gewoonweg niets terug van antwoord in hoever de situatie is.
Ik kon het nog bedrijpen moest ik een toestel hebben van het jaar stilletjes maar het is het resentste toestel op de markt waar zelfs hier al android 3.2 opdraait.
Ik kon het nog bedrijpen moest ik een toestel hebben van het jaar stilletjes maar het is het resentste toestel op de markt waar zelfs hier al android 3.2 opdraait.
tsja Pico, het Android platform is het moeilijkste platform wegens de grote verscheidenheid in toestellen , waarom denk je dat Telenet eraf blijft...
op alle Android toestellen zal het wel nooit gaan, maar da's nu éénmaal zo met alle Android apps... maar bv voor de populaire SGS2 hebben ze wel speciaal gekeken om het werkende te krijgen
mvg
op alle Android toestellen zal het wel nooit gaan, maar da's nu éénmaal zo met alle Android apps... maar bv voor de populaire SGS2 hebben ze wel speciaal gekeken om het werkende te krijgen
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.