Skip to main content
Hallo gisteren avond 10-11 dus om 11 uur heeft onze digicorder kortsluiting gegeven al onze stroom uit een slag aan tv



we zijn er achtergekomen dat het de digicorder is nu willen we contact maar de klantendienst en de techndienst ze zeggen aan telefoon



bellen van 7tot 22uur door de week en in het weekend van 8 tot 22 das alles 7 dagen op 7 behalve vandaag niet wat moet ik nu doen voor het zelfde is onze nieuwe TV ook naar de maan ???????? kan iemand ons helpen

vandaag zal de technische dienst en de klantendienst inderdaad niet bereikbaar zijn, het is feestdag



maar u spreekt van digicorder? dan moet u bij telenet zijn?



mvg


ik ben zeker wij hebben belgacom ma ik dacht dat ze da zo altijd noemde ken er niet veel van ; ) weet alleen dat het kortsluiting heeft gegeven



tot er vonken uitkwamen en dat we nu met niks zitten : (


ah, bij belgacom is dat een decoder



vervelende situatie natuurlijk..... ik vrees dat je niet veel zal kunnen doen vandaag...morgen zijn ze terug bereikbaar



mvg


Bedankt voor de info nu weet ik toch iets ; )



groetjes


Reageer