Hallo gisteren avond 10-11 dus om 11 uur heeft onze digicorder kortsluiting gegeven al onze stroom uit een slag aan tv
we zijn er achtergekomen dat het de digicorder is nu willen we contact maar de klantendienst en de techndienst ze zeggen aan telefoon
bellen van 7tot 22uur door de week en in het weekend van 8 tot 22 das alles 7 dagen op 7 behalve vandaag niet wat moet ik nu doen voor het zelfde is onze nieuwe TV ook naar de maan ???????? kan iemand ons helpen
Bladzijde 1 / 1
vandaag zal de technische dienst en de klantendienst inderdaad niet bereikbaar zijn, het is feestdag
maar u spreekt van digicorder? dan moet u bij telenet zijn?
mvg
maar u spreekt van digicorder? dan moet u bij telenet zijn?
mvg
ik ben zeker wij hebben belgacom ma ik dacht dat ze da zo altijd noemde ken er niet veel van ; ) weet alleen dat het kortsluiting heeft gegeven
tot er vonken uitkwamen en dat we nu met niks zitten : (
tot er vonken uitkwamen en dat we nu met niks zitten : (
ah, bij belgacom is dat een decoder
vervelende situatie natuurlijk..... ik vrees dat je niet veel zal kunnen doen vandaag...morgen zijn ze terug bereikbaar
mvg
vervelende situatie natuurlijk..... ik vrees dat je niet veel zal kunnen doen vandaag...morgen zijn ze terug bereikbaar
mvg
Bedankt voor de info nu weet ik toch iets ; )
groetjes
groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.