Is het bij mij alleen of hebben jullie momenteel ook problemen om de e-services te raadplegen ? Krijg steeds de melding : "Server Error".
Bladzijde 1 / 1
hier geen problemen
mvg
mvg
Ik geraak er ook niet in
Ik ben er nu gedeeltelijk ingeraakt maar bij "INTERNET" staat nu vermeld : Er is momenteel geen enkele internetaccount gelinkt aan uw e-Services-profiel. [/b][/b][/b]
[/b][/b][/b]
[/b][/b][/b]
- een verbinding toevoegen
[/list]
[/b][/b][/b]
[/b]Dus moet er toch wel ergens een probleem zijn met de" e-service" momenteel.[/b][/b]
Het is reeds een paar uur dat ik problemen heb met de e-services.
ik heb geen probleem, alleen gaat het wat trager dan gewoonlijk
mvg
mvg
Geen probleem hier gaat zelfs nog sneller dan vroeger.
Mijn probleem is ondertussen volledig opgelost. Ik kan opnieuw de e-services raadplegen. Het probleem heeft enkele uren geduurd maar is nu bij mij ook opgelost.
ik ben me lid aan het maken,inschrijven,ze vragen om de activatiecode,heb al enorm zitten zoeken op factuur,ik vind deze nergens....
Kan er me iemand helpen aub?
Kan er me iemand helpen aub?
beste
zie onderstaande link
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/~/waar-vindt-u-uw-klantennummer,-activerinscode-en-factuurdatum%3F
u heeft dus een papieren factuur nodig
succes
mvg
zie onderstaande link
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/~/waar-vindt-u-uw-klantennummer,-activerinscode-en-factuurdatum%3F
u heeft dus een papieren factuur nodig
succes
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.