kan momenteel e-services niet raadplegen

  • 22 November 2011
  • 8 reacties
  • 2167 Bekeken

Is het bij mij alleen of hebben jullie momenteel ook problemen om de e-services te raadplegen ? Krijg steeds de melding : "Server Error".

8 reacties

hier geen problemen

mvg
Reputatie 2
Badge
Ik geraak er ook niet in
Ik ben er nu gedeeltelijk ingeraakt maar bij "INTERNET" staat nu vermeld : Er is momenteel geen enkele internetaccount gelinkt aan uw e-Services-profiel. [/b][/b][/b]

[/b][/b][/b]



  • een verbinding toevoegen
    [/list]

    [/b][/b][/b]
    [/b]Dus moet er toch wel ergens een probleem zijn met de" e-service" momenteel.[/b][/b]

    Het is reeds een paar uur dat ik problemen heb met de e-services.
ik heb geen probleem, alleen gaat het wat trager dan gewoonlijk

mvg
Badge
Geen probleem hier gaat zelfs nog sneller dan vroeger.
Mijn probleem is ondertussen volledig opgelost. Ik kan opnieuw de e-services raadplegen. Het probleem heeft enkele uren geduurd maar is nu bij mij ook opgelost.
ik ben me lid aan het maken,inschrijven,ze vragen om de activatiecode,heb al enorm zitten zoeken op factuur,ik vind deze nergens....

Kan er me iemand helpen aub?
beste

zie onderstaande link

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/~/waar-vindt-u-uw-klantennummer,-activerinscode-en-factuurdatum%3F

u heeft dus een papieren factuur nodig

succes

mvg

Reageer