Skip to main content
Is het bij mij alleen of hebben jullie momenteel ook problemen om de e-services te raadplegen ? Krijg steeds de melding : "Server Error".

hier geen problemen



mvg


Ik geraak er ook niet in


Ik ben er nu gedeeltelijk ingeraakt maar bij "INTERNET" staat nu vermeld : Er is momenteel geen enkele internetaccount gelinkt aan uw e-Services-profiel. [/b][/b][/b]



[/b][/b][/b]







  • een verbinding toevoegen

    [/list]



    [/b][/b][/b]

    [/b]Dus moet er toch wel ergens een probleem zijn met de" e-service" momenteel.[/b][/b]



    Het is reeds een paar uur dat ik problemen heb met de e-services.


ik heb geen probleem, alleen gaat het wat trager dan gewoonlijk



mvg


Geen probleem hier gaat zelfs nog sneller dan vroeger.


Mijn probleem is ondertussen volledig opgelost. Ik kan opnieuw de e-services raadplegen. Het probleem heeft enkele uren geduurd maar is nu bij mij ook opgelost.


ik ben me lid aan het maken,inschrijven,ze vragen om de activatiecode,heb al enorm zitten zoeken op factuur,ik vind deze nergens....



Kan er me iemand helpen aub?


beste



zie onderstaande link



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/~/waar-vindt-u-uw-klantennummer,-activerinscode-en-factuurdatum%3F



u heeft dus een papieren factuur nodig



succes



mvg


Reageer