Kan mijn Pay&Go niet meer herladen


ben al de hele dag bezig om mijn kaart te herladen. Identificatie lukt, maar daar blijft het dan ook bij.
Heb al contact gehad allles lijkt in orde kaart is ook geregistreerd. Wie kan me verder helpen aub ?

10 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo trezeke!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht, dan kijk ik het graag voor u na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Reputatie 4
Badge +1
Hier net hetzelfde, ik probeer al een week mijn kaart te herladen, het nummer is correct, maar de knop om verder te gaan werkt niet. De eerste keer lukte het als vanzelf en nu niets.
hier ook het zelfde en moet kaart dringend herladen
Reputatie 4
Badge +1
Dat werkt nog altijd niet en schijnbaar hebben ze ook geen zin om dit te herstellen. Volgens mij hebben ze liever abonnementen, daar verdienen ze meer aan.
Ik kan mijn kaart online ook niet meer herladen. knop werkt niet om verder te gaan
heb je de browser opera staan, dan zou ik daar eventueel eens mee proberen of het met deze lukt?
Opera, chrome en internet explorer werkt niet. toch bedankt
Ok, ik wilde je dit maar meegeven omdat ik al verschillende keren gelezen heb, dat als er soms problemen optreden met browsers dat het dan met Opera wel soms lukt, spijtig genoeg niet altijd 🙂
Het is me gelukt via de myproximus app om verder te gaan naar stap 2
Reputatie 4
Badge +1
Met Microsoft Edge lukt het wel, en zoiets moet je dan zelf uitzoeken, geen enkele pipo van Proximus die een antwoord geeft, van een service gesproken.

Reageer