Hallo,
Ik kan mijn opnames niet bekijken. Ze staan effectief in de lijst 'Mijn opnames', maar ik kan ze niet aanblikken of afspelen. Het betreft opnames van de kanalen Arte Belgique, NPO2 en NPO3. Deze staan NIET in de lijst van de op te nemen kanalen. Waarom staan ze dan in 'Mijn opnames'?
Bladzijde 1 / 1
Dag Stem,
Welke lijst bedoel je juist waar deze kanalen niet instaan? Heb je je decoder al herstart met de knop achteraan, of heb je al een reset van de decoder geprobeerd?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv...
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv...
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Welke lijst bedoel je juist waar deze kanalen niet instaan? Heb je je decoder al herstart met de knop achteraan, of heb je al een reset van de decoder geprobeerd?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv...
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv...
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Hallo Kim
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de bbox opnieuw opgestart, de lampjes branden. Die andere apparaatjes heb ik evenwel niet, noch die decoder, noch die PLCs. Wij hebben geen TV, kijken enkel op schermen. De installateur heeft ons toen verteld dat we die decoder dus niet nodig hadden. Kan dit de reden zijn ? Ik heb een foto aangehecht van hoe de bbox bij ons geïnstalleerd werd. Mvg, Stef
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de bbox opnieuw opgestart, de lampjes branden. Die andere apparaatjes heb ik evenwel niet, noch die decoder, noch die PLCs. Wij hebben geen TV, kijken enkel op schermen. De installateur heeft ons toen verteld dat we die decoder dus niet nodig hadden. Kan dit de reden zijn ? Ik heb een foto aangehecht van hoe de bbox bij ons geïnstalleerd werd. Mvg, Stef
Ik bedoelde deze lijst in de topic 'Hoe uw tv-opnames bekijken?'
Kies een opname en speel ze af.
Voorlopig kunt u op uw computer enkel programma's bekijken die u hebt opgenomen op de volgende zenders: AB3, AB3 HD, Canvas, Canvas HD, CAZ, Club RTL, Club RTL HD, Eén, Eén HD, KADET, KETNET, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, La Une, La Une HD, Nickelodeon FR, Nickelodeon NL/Spike, Plug RTL, P
Kies een opname en speel ze af.
Voorlopig kunt u op uw computer enkel programma's bekijken die u hebt opgenomen op de volgende zenders: AB3, AB3 HD, Canvas, Canvas HD, CAZ, Club RTL, Club RTL HD, Eén, Eén HD, KADET, KETNET, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, La Une, La Une HD, Nickelodeon FR, Nickelodeon NL/Spike, Plug RTL, P
stem
ik zie dat deze programma's inderdaad zijn opgenomen
heb je deze ingepland via de app of site ?
Deze zenders staan inderdaad niet in de voorheen aangehaalde lijn en kunnen niet afgespeeld worden via de site
Je kan je ze wel afspelen via je decoder
mvg
ik zie dat deze programma's inderdaad zijn opgenomen
heb je deze ingepland via de app of site ?
Deze zenders staan inderdaad niet in de voorheen aangehaalde lijn en kunnen niet afgespeeld worden via de site
Je kan je ze wel afspelen via je decoder
mvg
Kan ik die decoder zelf aansluiten of niet ?
de lijst van mijn opnames is een gedeelde lijst tussen wat je kan bekijken via site, app of decoder
als je dus een programma programmeert dat enkel bekijkbaar is via de decoder zal je dit wel in de lijst zien staan op de site, je zal dit alleen niet kunnen bekijken
als je dus een programma programmeert dat enkel bekijkbaar is via de decoder zal je dit wel in de lijst zien staan op de site, je zal dit alleen niet kunnen bekijken
Kan ik die decoder zelf aansluiten of niet?
ja dit mag normaal geen probleem opleveren
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_cable_global_tv/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-materiaal-installeren/tv-materiaal-installeren/kabels-voor-internet-uw-tv-en-uw-vaste-lijn.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_cable_global_tv/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-materiaal-installeren/tv-materiaal-installeren/kabels-voor-internet-uw-tv-en-uw-vaste-lijn.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.