Skip to main content
voor de zoveelste maal ga ik nog eens uitleggen wat er fout loopt.1ste van bij mijn verhuis van Vilvoorde naar oostende kan ik geen tv overal meer krijgen op mijn pc en ten 2de kan ik ook geen posten hernummeren op tv zelf.er wordt altijd gevraagd met welk telefoon nummer ik mijn produkten wil koppelen,dus ik denk daar iets is mis gelopen bij de verhuis van mijn telefoonnumers.kan dit aub zo snel mogelijk opgelost worden,dit probleem duurt al 2 maanden!!!!mijn lijn nummer is 059334588
Dag Danny

Kan je mij via privé bericht even je klantennr bezorgen alsook het lijnnr en ook de login waarmee je wil inloggen op MyProximus.
mijn lijn nummer is 059XXXXXX klantnummer:617277155 en de login is @hotmail.be wachtwoord

[Edit Wim: vermeldingen verwijderd omwille van privacy]
Ik heb een it ticket laten opmaken. Dit kan 1 a 2 werkdagen duren alvorens het werkt.
wat is dat een it ticket en zou dat dan opgelost zijn allesinds bedankt hoor
Ik krijg het zelf niet opgelost, dus ik heb een dossier naar onze IT'ers gestuurd met de vraag om verder te zoeken naar een oplossing.
allesinds bedankt jimmy0 ik wacht verder af
alles is in orde nu hoor ik heb met de chat in proximus op 5 minuten in orde gekregen das straf he
Die chat heeft mijn vader ook al enkele keren gebruikt voor verschillende problemen met inderdaad heel vlug resultaat,

Doe zo verder PRX 👍

Reageer