Sinds vrijdag kan ik geen smsen meer versturen met mijn pay & go kaart , ik dacht dat het aan mijn gsm lag , maar in een andere gsm is het ook zo.
Ik belde gisteren de klanten dienst om te vragen of ze dit konden oplossen , die meneer aan de lijn gaf me uitleg dat ik niet de enige was .
Hij zei dat hij een dossier ging openen om het probleem optelossen , hij zei dat ik vandaag moest terugbellen .
Ik belde dus vandaag terug en kreeg te horen dat ik nog enkele dagen geduld moest hebben , het netwerk is overbelast .
Hoe kan dat ? Ik ben redelijk ontevreden hierover aangezien ik mijn gsm bijna uitsluitend gebriuk om te smsen .
zijn er nog mensen met dit probleen ? en hoe is het bij jullie opgelost geraakt ?
Sinds enkele dagen is het inderdaad bij mij ook niet meer mogelijk om SMS te versturen en kan dus niet antwoorden op ontvangen berichten - heb ook pay & go kaart Proximus.
Hallo Frank!
Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Wouter,
0478 24 88 40
KAN GEEN SMS VERSTUREN
+ IN DE AUTO WORDT DE GMS VIA BLUETOOTH OOK NIET VERBONDEN.
0478 24 88 40
KAN GEEN SMS VERSTUREN
+ IN DE AUTO WORDT DE GMS VIA BLUETOOTH OOK NIET VERBONDEN.
Hallo Frank!
Hebt u uw huidige simkaart al eens in een ander toestel gestoken, betreffende het bluetooth probleem kunnen wij helaas geen ondersteuning bieden omdat dit hardware gerelateerd is.
Mvg,
Wouter
Hebt u uw huidige simkaart al eens in een ander toestel gestoken, betreffende het bluetooth probleem kunnen wij helaas geen ondersteuning bieden omdat dit hardware gerelateerd is.
Mvg,
Wouter
Wouter , goede morgen
Eerst even dit: met een pay & go kaart kan je toch SMS versturen of niet?
In m'n wagen werkte bluetooth wel toen ik nog een abonnement had. Is dit een mogelijkheid die nu via een pay & go kaart ook niet meer beschikbaar is? Heb ik terug een abonnement nodig?
Eerst even dit: met een pay & go kaart kan je toch SMS versturen of niet?
In m'n wagen werkte bluetooth wel toen ik nog een abonnement had. Is dit een mogelijkheid die nu via een pay & go kaart ook niet meer beschikbaar is? Heb ik terug een abonnement nodig?
Hallo Frank!
Ik kan u verzekeren dat Bluetooth geen impact heeft op uw herlaadkaart, ik heb ook een intern ticket opgemaakt betreffende uw sms-probleem. Een technieker zal dit zo snel mogelijk bekijken.
Het referentienummer hiervan is IM8102084.
Mvg,
Wouter
Ik kan u verzekeren dat Bluetooth geen impact heeft op uw herlaadkaart, ik heb ook een intern ticket opgemaakt betreffende uw sms-probleem. Een technieker zal dit zo snel mogelijk bekijken.
Het referentienummer hiervan is IM8102084.
Mvg,
Wouter
Hallo,
Wat SMS betreft: zou het kunnen dat als je een contactpersoon hebt met 2 telefoonnummers, dat je dan geen SMS kan versturen (ondanks het feit dat je één van die twee nrs kiest)?
Gisteren opnieuw geprobeerd mijn smartphone via bluetooth te verbinden: antwoord gaan GSM gevonden.
Dit lukte vroeger altijd wel toen ik nog een abonnement had. Nu met pay & go kaart wordt die GSM niet gevonden, jammer.
Wat SMS betreft: zou het kunnen dat als je een contactpersoon hebt met 2 telefoonnummers, dat je dan geen SMS kan versturen (ondanks het feit dat je één van die twee nrs kiest)?
Gisteren opnieuw geprobeerd mijn smartphone via bluetooth te verbinden: antwoord gaan GSM gevonden.
Dit lukte vroeger altijd wel toen ik nog een abonnement had. Nu met pay & go kaart wordt die GSM niet gevonden, jammer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.