Kan geen sms meer sturen met Proximus Pay&Go kaart

  • 31 July 2012
  • 8 reacties
  • 787 Bekeken

Sinds vrijdag kan ik geen smsen meer versturen met mijn pay & go kaart , ik dacht dat het aan mijn gsm lag , maar in een andere gsm is het ook zo.

Ik belde gisteren de klanten dienst om te vragen of ze dit konden oplossen , die meneer aan de lijn gaf me uitleg dat ik niet de enige was .

Hij zei dat hij een dossier ging openen om het probleem optelossen , hij zei dat ik vandaag moest terugbellen .

Ik belde dus vandaag terug en kreeg te horen dat ik nog enkele dagen geduld moest hebben , het netwerk is overbelast .

Hoe kan dat ? Ik ben redelijk ontevreden hierover aangezien ik mijn gsm bijna uitsluitend gebriuk om te smsen .

zijn er nog mensen met dit probleen ? en hoe is het bij jullie opgelost geraakt ?

8 reacties

Sinds enkele dagen is het inderdaad bij mij ook niet meer mogelijk om SMS te versturen en kan dus niet antwoorden op ontvangen berichten - heb ook pay & go kaart Proximus.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Frank!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Mvg,

Wouter
Wouter,

0478 24 88 40

KAN GEEN SMS VERSTUREN
+ IN DE AUTO WORDT DE GMS VIA BLUETOOTH OOK NIET VERBONDEN.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Frank!

Hebt u uw huidige simkaart al eens in een ander toestel gestoken, betreffende het bluetooth probleem kunnen wij helaas geen ondersteuning bieden omdat dit hardware gerelateerd is.

Mvg,

Wouter
Wouter , goede morgen

Eerst even dit: met een pay & go kaart kan je toch SMS versturen of niet?

In m'n wagen werkte bluetooth wel toen ik nog een abonnement had. Is dit een mogelijkheid die nu via een pay & go kaart ook niet meer beschikbaar is? Heb ik terug een abonnement nodig?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Frank!

Ik kan u verzekeren dat Bluetooth geen impact heeft op uw herlaadkaart, ik heb ook een intern ticket opgemaakt betreffende uw sms-probleem. Een technieker zal dit zo snel mogelijk bekijken.

Het referentienummer hiervan is IM8102084.

Mvg,

Wouter
Hallo,

Wat SMS betreft: zou het kunnen dat als je een contactpersoon hebt met 2 telefoonnummers, dat je dan geen SMS kan versturen (ondanks het feit dat je één van die twee nrs kiest)?

Gisteren opnieuw geprobeerd mijn smartphone via bluetooth te verbinden: antwoord gaan GSM gevonden.
Dit lukte vroeger altijd wel toen ik nog een abonnement had. Nu met pay & go kaart wordt die GSM niet gevonden, jammer.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Anne,

Dit zou geen probleem mogen vormen. Naar een persoon met 2 nummers zou je ook moeten kunnen sms'en.

Voor de Bluetooth lijkt me dit iets eerder toestel gerelateerd dan aan je simkaart. Deze twee staan namelijk los van elkaar.

Mvg, Nicky

Reageer